Thursday, December 23, 2010

Takı düzenleyiciler

Hepimiz takıseveriz ama takıları muhafaza etmek, etsek bile düzenli tutmak hiç kolay değil...


Dışarı çıkmak için yapılan uzun hazırlıklardan ve yine geç kaldıktan sonra, son sıra aksesuarlara gelir. Hızla her şeyi karıştırıp, istediklerimizi seçmek daha önce defalarca düzenlediğimiz yerde küçük çaplı bir harp yeri bırakır:)


Hatta bence bazen takı düzenleyiciler bile işe yaramayabiliyor. Öyle bir şey olmalı ki, dağınık olsa bile düzgün durmalı :p


İşte benim takı düzenleyici favorilerim:


Takı ağaçları...






Bu ağaçlardan yapmak için bir tutorial bile buldum; ama dalları sağlam bir ağaç ta bulmam lazım:)




Bunlar da Pavia'da görüp beğendiklerim...



Yukarıdakileri kolalanmış iplerden yapabiliriz herhalde.

Bir de anlatımlı DIY projeleri var:
(Fotoğraflardan bulundukları yerlere ışınlanabilirsiniz:))






Özellikle dantelli olanları denemek istiyorum.
Çok şık ve sevimli görünmüyor mu sizce de?

Ama tabi küçük çerçeve yetmez bana:)) 8-10 tane yaparım artık:)

16 comments:

  1. Ben mantar panoya asmistim, iyi cozum fakat tozlaniyorlar :( Eh cok olunca bir de, toz almasi da zor oluyor,takilip dusuyorlar, dikkat etmeni oneririm...

    Dalli olan askilar cok hosuma gidiyor..

    Bir de kimileri cupcake tepsiliklerini kullaniyor o da hos oluyor...

    Ama her halukarda aciktaysalar tozlaniyorlar :)

    ReplyDelete
  2. Canım bu postu benim için yapmışsın sanki, bayıldım :)
    Bana bu ağaçların en büyüğünden lazım bende sokaklara çıkıp dal arayacağım galiba başka çarem kalmadı çekmecelere,diğer askılara sığamaz oldum :)

    ReplyDelete
  3. FerahFeza'm, kesinlikle tozlanacaklar;) Ben artık o etmeni eliyorum:p
    Mantar pano çok iyi fikir,arayayım ben:)Bi kısmına da dantel geçiririm,küpeler için;)
    Ağaç şeklinde olanları ciddi ciddi yapmayı düşünüyorum:) Cupcake tepsisine kıyamam ama:D

    @Melis'ciim,o zaman sana gelsin bu post tatlım!
    Aynen katılıyorum sana;) Benim ağacım da kocaman olmalı, bir de güçlü;)

    ReplyDelete
  4. bende mantar panoma stım baktım olmuyo
    giymediğim bir kazagı dolabimin içine yapıstırsım :)

    şimdilik hiç bir sorun yok.
    ben masa komidin üstünde bir seylerin durmasından pek hoşlanmıyorum da.

    ReplyDelete
  5. Cumartesi günü bir parti için ürünlerimi satışa hazırlıyordum ve küpeleri nasıl sergilesem diye düşünüp duruyordum. bu yazın tam zamanında bana ilaç gibi geldi. dantelli çerçevelerden yaptım 2dakikada:) şimdi de sana teşekkür etmeye geldim. süper bir fikir. yazın için çok teşekkürler:)

    ReplyDelete
  6. @KKB, nasıl yani? Bize bi göster sen onu canım:D

    @Kapkara Camdan Kelebek,aa ne kadar sevindim, çok çok mutlu oldum:)
    Yaptıkların zaten hep güzel, eminim çerçevelerde çok güzel olmuştur. Ellerine sağlık;)
    Sunumun kesinlikle harika olacak!
    Biz de görebiliriz di mi?:)

    ReplyDelete
  7. Takıların hepsi birbirinden güzel..Takı ağacı olmuş ya çok hoşuma gitti.sewgiler

    ReplyDelete
  8. cok guzeller,tm benlik olmus.yaparsam eger odama tablo gib asacagim bazilarini,aynanin etrafina falan harika olur:)

    ReplyDelete
  9. Eskiden yapardım böyle son toz vs kalabalık olunca poşetlere koyup dizdim çekmecelere canım :)

    ReplyDelete
  10. @Moda Gezgini,bak takılar hiç dikkatimi çekmemiş, ne güzel şeyler varmış gerçekten:)Sevgiler benden de;)

    @Missy'cim, umarım yapıp,asarsın:)Harika görüneceğinden eminim.Ben aylardır bakıyorum, bi eyleme geçemedim:(

    @Edi'm,sen düzenli hatunsun:)
    Ben poşetlesem iki güne tekrar dağıtırım:) Tozlanmalarına dayanamasam da pek bi çözümüm yok gibi:(
    Belki yerleşik hayata geçince:D

    ReplyDelete
  11. Canımm ben mantar panoya asmıştım kolyelerimi. O kadar ağırlığa dayanamadı kamburu çıktı :) Ben de evrak çekmecelerinden aldım. Onlara diziyorum artık. O da yetmiyo şimdi benim de en kısa sürede bi çare bulmam gerekecek. Bu askıları yüzükler ve küpeler için seviyorum. :)

    ReplyDelete
  12. Ekleme yapiim dedim yorumlara bakinca :)))

    Yerlesik hayata gecsen de sorun yine sorun oluyor;) Sen bakma simdi ordasin diye oyle diye, degillll,kendi evine gecince de o sorun cozulmuyo, niye mi, cunku yenilerini aliyorsun cogaliyor :))))))

    ReplyDelete
  13. küpelerin sunumu sayende harika oldu. hatta onunla ilgili bir yazı yazıp senden de söz ettim. fakat çerçeveler için ayrıca bir yazı yazmayı düşünüyorum.

    sevgiler:)

    yazım burada:

    http://kapkaracamdankelebek.blogspot.com/2010/12/yorgun-ama-mutluyum.html

    ReplyDelete
  14. @ENN MODA, tatlım ağaçlardan sonra en efektif yol çekmeceler sanırım. Kutuda olsun ama karışık olsun:)
    Yüzükler için el formlarına bayılıyorum ben;))

    @FerahFeza'cım,ben de kendimin geleceğinden korkuyorum:D:D Aldıkça alıyorum;)

    @Kapkara Camdan Kelebek, blogunda da yazdığım gibi, beni dahil etmen gerçekten büyük mutluluk:)
    Benden çıkan küçücük bir fikir, sen de ne güzel bir eyleme dönüşmüş;)
    Yazını merakla bekleyeceğim:)
    Sevgilerimler;)

    ReplyDelete
  15. Benimde dantelli olana aklım kaydı :)

    ReplyDelete
  16. Dantel olması pek cezbedici zaten Siu'cum:)

    ReplyDelete

I♥Comments!