Friday, December 31, 2010

Sevgi dolu bir yıl olsun:)

Her yeni yıla başlamak yeni bir defter almak gibi...


Kıyamazsın yazmaya başlarda...Sonra aklına ne gelirse doldurursun, çok güzel resimler de çizersin, güzel şeyler de yazarsın, karalarsın da, hatta yırtarsın da bazı sayfalarını... Dolu dolu bi deftere dönüşür; izler taşır, yıpranır...
Sonra bi bakarsın, masanda, yanında duruyordur; hisli hisli bakarsın, "artık seni rahat bırakayım, yeni bir deftere geçeyim" dersin...


İşte ben tam da böyle diyorum yeni yıla başlarken...(Bu arada cidden masamda, yanımda böyle bir defter duruyor, o ilham oldu bana bu yazı için;))


Bence her günümüzde yanımızdan hiç eksik olmayan şeyler olmalı; bir sevdiğimiz, bizi seven biri, sağlık, neşeli bir şeyler, yeni bir şeyler, müzik müzik müzik, şarkı söylemek, dans etmek, yemek:), yapılacak bir iş, yapmaya can attığımız bir iş...Bu kadar geldi işte aklıma:)) Sizce ne olsun başka?


Canım blog arkadaşlarım (Blogger olanlar ya da sessiz izleyicilerim) hepimize 2011'in her gününde bir güzellik, bir mutluluk diliyorum. Bunu bazen biz yaratırız, bazen kendiliğinden olur...
İyi ki tanıdım sizleri, benim her günüme mutluluk katan sizlersiniz....
Kocaman öpüyorum sizi...








Sevgili Selfet'ciğimin yeni yıl şarkısını aşırdım:)  
Ama şarkının güzelliğine bakar mısınız? Güzel Selfet'ciğim kendi gibi güzel şarkılar seçiyor zaten:)


(Benden dinleyemezseniz, oradan dinleyin olur mu;),dinleyin mutlaka;))







12 comments:

  1. Canım benim o sayfalarında bizimde hep izlerimiz olsun sevgiyle dolan:) Çook öpüyorum tatlım mutlu yıllar diliyorum:)

    ReplyDelete
  2. 2011 hepimiz için hatırlamaya değicek güzellikler getirsin !! sevdiklerimizle harıka bir yıl geçirelim :) Mutlu yıllar !!!!

    sevgiler...

    ha bir de ABBA'dan dinledim ya yeni yıl şarkımı bu sene sırtım yere gelmez,oh !:)

    ReplyDelete
  3. Sevgicim canım kalbin adın gibi sevgi dolu senin... Ne güzel yazdıkların... Yeni yıl kalbindeki bütün güzellikleri getirsin sana. Sevdiklerinle beraber çok mutlu huzurlu sağlıklı ve başarılı bir yıl geçir inşallah... Şarkı da çok güzellll :) Happy new year :)))

    ReplyDelete
  4. Sevgi dolu kocaman bir yüreğin var seninnn :) Hem deli dolu hem çok duygu yüklüsün o deli halinin altında saklı,sakin bir yürek var..O defterindeki huzurlu günlerin her yıl daha da artsın,her baktığında mutlulukla gülümsesin gözlerin :) Şarkı sana uğur getirsin 2011'de..Öpüorum seni pek çokk :) Happy new yearrrr :)

    ReplyDelete
  5. sevgicim ne güzel anlatmışsın yeni yıla girerkenki hislerimizi:) işte aynen buydu düşündüğüm dedirttin bana:)

    hep güzelliklerin yaşandığı bi yıl olsun 2011... sağlıkla, huzurla geçsin:)

    yeni yılda gönlünden geçen bütün güzellikler gelip seni bulsun canım arkadaşım:)

    ReplyDelete
  6. Caim benim, cok dogru yazmissin, insallah yeni sene gupguzel olur,bol sevgi,mutluluk dolu olur, kocaman optum, mutlu yillar canim...

    ReplyDelete
  7. Gercekten de oyledir ya:) Once yazmaya kiyamazsin:) Umarim hersey istedigimiz gibi olur:)
    Sevgiler ve mutlu yillar canimcim:)

    ReplyDelete
  8. Canım arkadaşlarım hepinize toplu toplu bir teşekkür etmek istiyorum. Hepimiz öyle güzel duygularla yazmışsınız ki...Çok seviyorum sizi...Kocaman öpüyorum;*

    @Zeto'm,iz bırakanlardansın sen içtenliğinle...Çok öpüyorum ben de seni canım,mutlu yılımız başladı!;)

    @Your style is your signature,canım kesinlikle haklısın...Hatırlanmaya değecek güzelliklerimiz olsun;)
    Günün güzel şarkılardaki gibi olsun canım...İyi yıllar!

    @ENN MODA'cım canım benim, blogumun bana tanıttığı,kanımın kaynadığı insanlardansın;Ankara'daki işlerimden biri seninle tanışmak olacak:)
    Canımm çok güzel bir yıl seninle olsun,sevdiklerinle olsun...Mutlu mesut yıllar tatlım;)

    @Selfet'cim,güzel gözlü güzellik,kısa zamanda tanıdık birbirimizi ama çözdük sanki birden;)Sanki hep biliyormuşuz gibi;)Günlerimizde hep güzellik olsun,huzur olsun;)Öptüm canım benim;* İyi yıllar!

    @Hayat Güzel,canım benim ya!Hep güzel, hep içten yazıyorsun...Karşılıklı aynı duyguları hissediyoruz hep;)
    Sağlıklı, huzurlu günler hep dileğimiz olsun,günümüzü güzel yapmak her zaman elimizde...
    Güzel günler hep bizimle olsun canım benim;)

    @FerahFeza'm,eski yılı da çok seviyorum; seni getirdi bana;)Bir dostum daha oldu;)
    Sağlık, sevgi bizimle olsun canım;mutluluk onlarla gelecek zaten.Öptüm seni kocaman, güzel yıllar canım benim;)

    @Pelin'iim,canım beniim sen de benimle aynı frekanstasın;)Her şey istediğimiz gibi olsun diye fırsatlar hep bizimle olsun;wishlist'lerimiz hep tamamlansın;)
    Sağlıklı,mutlu yıllar canımmm...
    Öptüm seni kocaman;*

    ReplyDelete
  9. Şarkı gerçekten çok güzel, huzur verici! :))

    Yeni yılda her günün birbirinden güzel geçer umarım canım. Eşinle birlikte mutlu, sağlıklı bir yeni yıl diliyorum. Sevgiler... :))

    ReplyDelete
  10. @Magicka'cım, bu güzel şarkı yıllar geçse de yeni yıl şarkım olacak;kesinlikle huzur verici:)

    Güzel yorumun, güzel dileklerin için çok çok teşekkür ediyorum...Her günümüzde güzellik olsun diyorum ben de;)
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  11. Missy'ciim sana da mutlu yıllar;)Öpüyorum seni;*

    ReplyDelete

I♥Comments!