Monday, December 6, 2010

Mim! (Anılar ve Eşyalar)

Ucu Açık İşler beni mimlemişti...
Konu başlıkta zaten...


İşte benim anılarımızı yükleyip buraya getirdiğim objem;) 


Evet bir kupa... 
HAYAT'ın yüksek lisans savunmasını yaptığı gün aldığım bir kupa...
Aslında 2 taneler :)





Üzerindeki yazıları durup durup okurum...Okuluma, arkadaşlarıma, aileme ve tabi ki HAYAT'a ait her şey o kelimelerde sanki...


Uzun bir yazı yazmak lazım hakkında ama zaten demek istediklerim üzerinde yazıyor:)





15 comments:

  1. cok mantıklı bır kupa, begendım dogrusu...

    ReplyDelete
  2. Vaaayy, süper kupaymış! Benim de anılarımı canlandırdı bu arada.. Bahar şenliği, otostop, çimler, final haftası, baraka..:) Hey gidi ODTÜ günleri heeyy..

    İtalya'ya sevgiler..:)

    ReplyDelete
  3. Ay çok tanıdık... =) Odtülünün ortak kaderi gibi bir şey. Şu an 'Uykusuzluk' yüzünden '8:40 dersimi' ekmiş bulunmaktayım. Tam da üstüne okudum yazını. =)

    ReplyDelete
  4. evet...
    bu kupa,herşeyi özetliyor:))

    ReplyDelete
  5. @ C!lekl! k!z ♪,mantık küpüm o benim;)Teşekkürler canım;)

    @İmge,ah ah o kelimelerim hepsi, hepimiz için ne çok anı barındırıyor değil mi?Çoğu da tekrar yaşamak istediğimiz anılar...
    İtalya'dan Türkiye'ye sevgiler o zaman;)

    @Lovebug'cım çok haklısın,işte o yüzden pek anlamlı bu kupa benim için:)
    Ama o iki kelime kaçınılmaz, biliyorsun:)
    Yine de özlüyor insan;8.40 dersini bile;)

    @CEPAYNASI,hem de öyle uzun anıları özetliyor ki:)

    ReplyDelete
  6. aaa. ünv. yıllarımı, beytepeyi hatırladım beeenn:(((

    ühühüüüüü :(((

    ReplyDelete
  7. ay çok güzeeelll:) bayıldımm:) anı dolu bi kupaymışş:)

    ReplyDelete
  8. Muhteşem birşey bu ilk defa görüyorum böyle birşeyi. Her cümlede ayrı bir anı ne güzelmiş yaaa :)

    ReplyDelete
  9. :( cümle diil de kelime diycemtim :)))

    ReplyDelete
  10. @Burcu'cum,üniversiteden uzak kalınca aslında ne kadar hasret kaldığımızı ancak anlıyoruz:(

    @Hande'cim,her gün benimle işte o anılar:)

    @Missy,değil mi canım? Arada bir gitmek bile yetmiyor,yüksek lisans falan da,lisans öğrencisi olmak lazım;)

    @Did'cim,ah canım her kelimeden aslında ne cümleler, ne parağraflar çıkar; doğru dedin;) Öptüm seni;*

    ReplyDelete
  11. wuhuuuuuuuu süpermiş.
    heemn gidip bakıyorum
    4 senemı vrmısım kalmış bir senem
    mezun olmadan almam lasım :)

    ReplyDelete
  12. 8.40 da ancak bu kdr dogru olabilir.
    :) bugun ve hergun tekrar tekrar tecrubemle sabittir ve sabit edilecektir.

    ReplyDelete
  13. KovaKadınıyımBen,demek kaderimiz aynı kelimelerde:)Mezun olmadan al mutlaka,belki sağına soluna yeni kelimeler eklersin;)
    8.40 nasıl da hepimizin içine işlemiş:D

    ReplyDelete
  14. evet almalıyım. cok güzel bir hatıra ya.
    8.40 hakıkaten işlemiş.

    ReplyDelete

I♥Comments!