Thursday, December 9, 2010

Le Pizze!

Tez danışmanım sayesinde bugün yeni bir pizzeria keşfinde bulunduk; Sciabecco! (Şabekko diye okunuyor, çok komik:))




Pizzalar enfesti...İtalya'da daha önce görmediğim bir sistemde pizza yapıyorlar; menüde 25 cm ve 100 cm diye iki seçenek var. 100 cm. orijinal  haliymiş, yani eni 25 cm., boyu 100 cm. şeklinde bir dikdörtgen pizza.

Bilinenin aksine yuvarlak değil!

Ama tabi 100 cm.'lik pizzayı tek kişinin yiyebilmesi mümkün olmadığından, hepimiz çeyrek aldık:)

İşte pizzalar:

Kremalı karidesli pizza,



Zeytinli, kaparili pizza,


3 peynirli pizza,



Ve tabi ki aşkım tiramisu,



Ve yediklerimizi hazmedebilmek için Mirto,


Limoncello,



9 comments:

  1. Oh, afiyet olsun canim ^_^

    Ama ben o pembe eldivenlere bittim,neler buluyorsun oralarda ya :) Coraplar zaten her daim favorim,onlari da super seciyorsun.
    Eldivenleri nereden aldin? Hani internetten filansa hemen bende bakiciiim ^_^

    ReplyDelete
  2. gözlerim yerlerinden fırladı..ahh ben bu nefisleri çookk özledim ama yaa özellikle benim de tutkuyla bağlı olduğum tiramisuyu..ya arkadaşım harikasın :))

    ReplyDelete
  3. oh oh afiyet olsun.
    okunusu çok keyifli :)

    ReplyDelete
  4. Ham ham yaa çok açım ben bu nasıl bir işkencedir böle:)) Afiyet olsun sana hayatım yarasın:)Canım yeni yerler bulunca insan bi mutlu oluyo di mi? Canım çoraplarına bayıldım ben yaaa ne güzel sıcacık belli:)

    ReplyDelete
  5. bana şunu söyle italya da pizza restaurantları arasında Tr'de de şubesi olan ve tutan bir rest. var mı:)?

    ReplyDelete
  6. Canımmm yine çok şıksın. Taytın bi ayrı güzel. Pavia pazarına gitmek istiyorum bendeeee :)

    ReplyDelete
  7. Çorapla kemere bayıldım :) Yemekleri es geçtim,bakarsam acıkıcam,pek hayırlı olmucak benim için :)

    ReplyDelete
  8. @FerahFeza'cım,çok teşekkürler;))
    Tatlım eldivenler güzel ülkemizden;Park Bravo:)Kaç yıldır giyiyorum, hala sapasağlam;)
    Taytların öyle çok çeşidi var ki canım;standın başında dakikalarca duruyorum!

    @Shopp-ing-bag,canım ama özlediğin tiramusuyu burada gösterip özlemini artırdığım için bi suçlu hissettim şimdi ben:)

    @Kova Kadınıyım Ben,çok sağol canım:)
    Ay evet, biz de tekerleme gibi tekrarlayıp durduk;)

    @Zeto'm,özür dilerim:( İşkence olmasın:( Hatta bana da çok yaramasınlar:p
    Ay bayılıyoruz canım, bulunan yer yemek yeriyse zaten orada kopuveriyoruz;)
    Ama ama benim çoraplarım yine de seninkilerden güzel olamaz ki!Belki daha sıcak olabilir de;p

    @Seni Keşfettim, hmm yok sanırım:( Zaten pizzacılar burada aile restoranı gibi:)
    Ama Ankara Mezzaluna oldukça güzel;)Bu yaz denedik, karşılaştırdık, geçer not verdik:)

    @ENN MODA'cım,gel canımmm;)Yeter ki gel bütün taytları alırız sana;)
    Öptüm seni güzellik;*

    @Selfet'cim,hoş geldin bloguma:)
    Çok teşekkürler;)
    Yemekleri es geçmek mümkün olmadı bizim için, göbeğim için de pek hayırlı olmadı:)

    ReplyDelete
  9. of ya harika gözüküyo pizza italyada venedikte yedim pizzayı halaözlüyorum..kombinin harika canım.kazagın,etegin ve taytın muhteşem uyumlu:)sewgiler

    ReplyDelete

I♥Comments!