Wednesday, December 29, 2010

Hem yapıyorum, hem yiyorum!

Yemek deyince akan sular durur benim için. Tabi her şey gençken(!), yeyip yeyip kilo almazken daha güzeldi  ama ne yapalım, dikkat edeceğiz artık:)


İşte benim son zamanlarda yapıp, yediklerim!


Ev ekmeği...
HAYAT'ın irmik yerine aldığı bu unla ilk kez ev ekmeği denemiş oldum. Yapımı zor olsa da, yemesi çok lezzetli oldu:)





Pırasa salatası...
Oof yeni favorimiz! Mekila'nın annesinin süper tarifi,  kesinlikle denenmeli!
Pırasanın çiğ yenildiğini bilmiyordum ama bu lezzetten sonra kesinlikle çiğ çiğ yerim!:)

Ayrıca Mekila'cığıma burada bir kez daha teşekkür etmek istiyorum, bana Stylish Blogger ödülü verdi çünkü:))





İtalyan lezzeti, Insalata Caprese... 
Bildiğimiz domates, mozzarella ve fesleğen üzeri sızma zeytinyağı! Fesleğenin tazesi, yaprak yaprak olanı daha makbul olsa da, biz kurutulmuş fesleğenli halini de çok seviyoruz:)




Vee son olarak bir türlü kabartamadığım, şekilsiz ama lezzetli Cupfin'lerim :p Evet evet, cupcake-muffin karışımı onlar:) 

FerahFeza'cım dediğin gibi iki-üç kat kağıt koydum ama gördüğün gibi benimkiler yine de şekilsizlik oscar'ını alırlar:)





Yaşasın yemek yemek diyorum, o zaman!











12 comments:

  1. Elinden de her iş geliyo yani tatlımm süpersin:)Hepsi çok lezzetli gözüküyor.Bir de tarif isterim ben:)

    ReplyDelete
  2. Çok mutlu ettin beni canım, özellikle de annemi, çok sevindi =) ellerine sağlık canım afiyet bal şeker olsun =)

    ReplyDelete
  3. @Körebe, pardon tatlım ya:D Amaç oydu zaten ama:p

    @Eda'cıım,beni böyle de seviyorsun di mi:D

    @Zeto'm, full time ev hanımıyım been:D
    Hangisini istersin bakayım tarif olarak:D

    @Mekila'cım, ay ben Anneciğini kocaman öpüyorum, seni de:)
    2 gün arayla iki kez yedik salatayı, ba-yıl-dık!:))

    ReplyDelete
  4. Bebeğim ekmek leziz görünüyor, uzun zamandır ekmeği hayatımdan çıkarmış olsam da bundan tatmayı isterdim. Başka yemeklerimden feragat ederek dengelerdim nasıl olsa:) Bu arada dostum, betimlemelerinden "yemekteyiz" deki yemeklerin son halini anlatan amcayı çağrıştırdın bana :D

    ReplyDelete
  5. of of of nelerde yaparmış, afiyet olsun şekerim.
    Muffinler biraz üzmüş seni, kabartma tozunu unutma birde fırını önceden mutlaka ısıt ve kapağını sürekli açma tatlım.

    ReplyDelete
  6. Allam, sende kilo mu var canim ya:)))
    Inceciksin, hic dert etme;)

    O tarife bir bakicam simdi...

    Cupcake konusunda ise, bana unu cok koymussun gibi geldi (sanki 40 yillik ev hanimiyim da hahaha)ondan olabilir...Ben bir de tarif koyayim bloguma bari ;) Ama tadi iyiyse sorun yoktur canim...

    Optummm

    ReplyDelete
  7. Açıktığımı hissettim.Yemek yemek çok güzelde bide kilo derdi olmasa süper olur:):):)

    ReplyDelete
  8. @Rain güzelim, kesin tadardın hatrıma:D Dengeleriz biz merak etme:p
    Kimmiş o amca ya?:)Benim gibi mi betimliyormuş:P

    @Bilge'ciim, ama senin canını çektirmiş olmayayım ben:)
    Tatlım bu İtalyan'ların kabartma tozlarında hayır yok,hiiç kabarmıyor işte!Fırın kapağıyla uğraşmamam gerektiğini öğrenmeliyim artık:D

    @FerahFeza'cım,lokal problemler yok değil:D
    Lütfen bi tarif koy yaa,on yerden bakıp aklımda kalanı yapınca bir şeyler olmuyor işte:(
    Ama tadı iyi;)
    Öptüm canımmm;*

    @Keskin Makas'cım,zararlı post bunlar:D
    Ya ne yapalım, can boğazdan geliyor işte di mi;)

    ReplyDelete
  9. hepsi çok güzel görünüyor...eline sağlık ve afiyet olsun!

    mutlu yıllarrrrrrr:))

    ReplyDelete
  10. CEPAYNASI, çook teşekkür ederim;)

    Mutlu, sağlıklı yıllar:)

    ReplyDelete

I♥Comments!