Sunday, December 5, 2010

Faux Fur Cuff

Bazen ingilizce başlık atmak işime geliyor; uzun süre nette böyle arama yapınca:)

Neyse arayışım son buldu artık, aradığımı buldum!

Ne arıyordum?
Benim alt bacak kısmım pek üşüyor, size de oluyor mu? Ama bütün kışı tayt, çorap vs. ile geçirdiğimden için üşüme ve istediğini giyme ikileminde kalıyorum. 

Geçenlerde Pavia'da dolaşırken bir dükkanda istediğim bir şey buldum; çıkarılıp takılabilen alt bacak ısıtıcısı! Haha ismi pek komik oldu :) Adı bu değil tabi, başlıkta yazdığım olacak :) 

Neyse ben buna baktım, denedim falan ama karar veremedim; en iyisi ben bi stil danışmanım kocama danışayım dedim ;)

Vee bir kaç gün sonra gittik işte ama ne oldu? Tabi ki almak istediğim satılmış, üzgün gözlerle etrafa bakınırken birden tekrar gözlerim ışıldadı :) 

Biraz kokoş bi sonuç olsa da, aradığımı buldum.
İşte!








***Aslında uygun kürk, peluş gibi kumaşlar kullanılarak ta yapılabilir; bir DIY çıkar bundan sanırım;)
Ben bi pazara gideyim bunun için;)

9 comments:

  1. evet canm tam bir dıy çalışması.. çook da basit, başka bi tür kumaş ile( siyah ) yapabilirsinn..

    ReplyDelete
  2. hayirli olsun:)
    diy cikar evet ama etraf tuyden gecilmez:D

    ReplyDelete
  3. @Burcu'cum ya uygun kumaş bulamadım ki, yoksa iş başa düşecekti.Ama arayışlarım sürecek;)Çok sevdim çünkü;)
    @Missy, teşekkürler canım;)Tüysüz bir şeylerle denesem? Ya da örtüler üzerinde sanatımı icra ederim;)

    ReplyDelete
  4. Sevgicim bunlar süper bayıldım doğrusu, güle güle kullan

    ReplyDelete
  5. Onlarin yun olanlari var hani, hazir modayken incik boncukla susleyip bisiler de yapilabilir :)

    Ama bunlar da cok hosmus, tam modaya uygun;)

    Yapilacak DIY fikirlerim bekliyor,bense soguktan hicbisey yapmiyorum,daha hirka fikrini deneyecegim:) Bol bol kumasim,tülüm de var ^_^ Hepsi yatiyor kenarda...

    Bir de onceki cevapta demissin ya, benden de yilbasi fotolari...Dorchester ufacik bir yer,carsisi 1 cadde uzarinde ve genclere yonelik magaza da haliyle az...Suslu ortam sifir :(
    Buyuk ihtimal bu ayin sonuna dogru Londra'ya gidebiliriz,yada Weymouth'a gidersek foto cekerim:)
    Ayy cok yazdim :)

    ReplyDelete
  6. Canım çok güldürdün beni :) Alt bacak ısıtıcısı demek :)) Sen çok yaşa. Bu şekilde yünlerle örebiliriz tozluk gibi. Ne dersin?

    ReplyDelete
  7. botların cokguzelmıs
    markaları nedir.

    dıy fikri için egrcekten sahane.

    ReplyDelete
  8. Canım ben bundan yaparım çok fena gaza geldim:)Ama bu kadar güzel olur mu bilemiyorum.Çok şık tatlım güle güle kullan bacakların sıcacık olsun:)

    ReplyDelete
  9. @Bilge'cim,senin becerikli ellerin daha güzellerini yapmaz mı:)

    @FerahFeza'cım,valla her türlü şeye bunlardan yapabilmek için bakıyorum:)Her türlüsü olur,incilisi pek te güzel olur;)
    Ya canım, hadi yap bir şeyler, ilham alayım ben de senden:) Soğuk kış günlerini geçirmek için DIY'dan güzeli mi var;)
    O zaman senden yeni DIY'lar ve Londra fotoları bekliyorum;)

    @ENN MODA,:D Ama ad bulamadım ki canım ya;) Örgü fikri hep aklımda ama, örmek fikri zor:D HAYAT bana çok gülüyor örgü örerken:p,anneannesini hatırlatıyormuşum:)

    @Kova Kadınıyım Ben,çok teşekkürler canım.
    Bootie'lerin taba olanı ASOS, siyah olanı İtalya'dan Vicky diye bi mağazadan,markası yok :)

    @Zeto'cum, daha güzel olur mu???!!! Tatlım ya sen mükemmelini yaparsın canım benim;)
    Valla kullandım,kokoş ama sıcacık oldum:)

    ReplyDelete

I♥Comments!