Wednesday, December 8, 2010

Aralık ayının olmazsa olmazı; WishList!

Aralık tam bir alışveriş ayı! Hem de en çılgınından:)


"Yeni yılda bana yeni bir....." cümleleriyle başlayan uzun bir liste oluşturmak farz olmuş gibi:)


Bence alışverişi yapıp, eve gelip yeni cicilere mutlulukla bakmak kadar, oturup neler alacağını düşünmek, "ay nelere ihtiyacım var benim acaba?" deyip listelemek te çok eğlenceli!


Bir kaç gündür ben de dolabımın karşısında bu eylemleri yapıyorum. Listemi yapıp, ekliyorum, çıkarıyorum, nerelerden alışveriş yapacağıma karar veriyorum, indirim haberlerini takip ediyorum:) 


Çok sıkı bir çalışma içerisindeyim. Her yönden tatmin edici bir liste hazırlamaya çalışıyorum; hem istediklerimi almak, hem de uygun fiyatları yakalamak istiyorum;)


Bu esnada mümkün mertebe dışarı çıkmıyorum; o ışıl ışıl vitrinlerden, "beni al!" diye bağıran ürünlerden gözlerimi kaçırıyorum. Ciddi bir alışveriş orucundayım anlayacağınız:) Ocak'ın ilk haftasına kadar devam edecek bir oruç;) Ondan sonrası cennet;p

İşte benim listem, bakalım ne kadar istikrarlı olacağım;)








12 comments:

  1. aksesuarların hepsi cok zevkliiii love yüzükler cok romantik

    ReplyDelete
  2. :) Ne güzel bir wishlist olmuş, ayakkabı sayısı diğer şeylere oranla çok ta görünse de öyle anlaşılıyor ki çok eğleneceğiz seninle bu ürünlere bakarken.

    ReplyDelete
  3. Sevgicim ben blog yazmaya başlarken alışveriş orucuna girmiş, elimdeki parçaları farklı şekillerde değerlendirmeyi, değerlendirirken eğlenmeyi düşünmüştüm ama yapamıyorum. Bu ay yine neler neler aldım. Bizim işimiz çok zor gerçekten.Mağaza vitrinleri, internet satış siteleri oldukça, içimizde alıveriş canavarına dur demek zor.

    ReplyDelete
  4. Hepsi süper seçimler Sevgicimm :) Boşver düşünme şurda ocağa ne kaldı hele bir de sonrası cennetse :)

    ReplyDelete
  5. üüff bende bende hepsini istiyorum..harika şeyler bunlar :))

    ReplyDelete
  6. @Moda(e)rator'cüm,aksesuar konusunda neye takıntılı olduğumu belli ettim herhalde di mi:)

    @Mio Maritooo,ti amo! Eğleneceğiz HAYAT, çok hem de;) Ayakkabıların fazla olmasına niye şaşırdın bilemedim;p

    @ENN MODA'cım, blogun varken uzun süreli oruca girmek çoook zor;) Ama hala yapabiliyoruz değil mi canım? Sadece tüketici değiliz,üreticiyiz de;)

    @Did'cim, gün sayıyorum zaten;)
    Çok sağol tatlım,umarım hepsini bulurum;)

    ReplyDelete
  7. Ah o mavi botlari ben nasil gormemisim :( Bu renk bi bot bulursam alirim diyordum ki 3 numarasi bitmis tuh...
    H&M deki o bluc cok ince, tiril tiril,fotoda hos duruyor ama magazada gordum vazgectim ben :)

    Hepsi cok hos cnm ,bakalim hangilerini alacaksin?

    ReplyDelete
  8. Noel baba bunlardan birkaçını bize getirir mi acaba:))

    ReplyDelete
  9. simdi nerden baslasam ki,
    hm hırka
    forever 21 aykkabı
    aksesuarların hepsi
    asos canta
    ..........

    bu listenın sonu gelmez.
    napcaz biz ya :)))

    ReplyDelete
  10. @FerahFeza'cım,senin de ayaklar minicik herhalde:)Tabi sen ayrıca online H&M alışverişi de yapabiliyorsun;çok kıskanıyorum:)
    Bakalım canım,ne kadar istikrarlı olacağım:)

    @Trends by Sevi,bana Ocak ayı içinde getireceğine dair söz verdi:D

    @Kova Kadınıyım Ben, canım ben bu listeyi hazırladıktan sonra bir kaç daha liste daha yaptım desem:D
    Ne yapacağız biz bilmiyorum:D

    ReplyDelete
  11. o listelerimiz bizim hiç bitmez zaten.
    kendimden biliyorum.
    yasasın kadın olmak :)

    ReplyDelete
  12. Bitmeyen listelere ve yaşasın kadın olmaya o zaman:)Hatta kova kadını olmaya:) (Ben de kova kadınıyımdır da;))

    ReplyDelete

I♥Comments!