Thursday, November 11, 2010

Yağmur botlarımı da renklendirdim

Bu yağmur botlarımı hatırlarsınız.
İlk DIY projelerimden biri olarak modifiye etmeye çalışmıştım. Ama sonra sıkıldım bu görüntüden, yeni bir şeyler deneyeyim dedim.

İlk deneme:







Çıkarılan sonuç: Noktacıklar yapmak bile kolay değilmiş, ayakkabı üzerine çizim yapabilen canım blogger arkadaşlarımı ayakta alkışlıyorum.


İkinci deneme: 








Çıkarılan sonuç: Her güzel ayakkabılı kadının arkasında, başarılı bir erkeği varmış. HAYAT olmasa ben sprey boyayla bunu bile boyayamazdım. Öpücükler O'na :* :* :*

7 comments:

  1. aa kırmızı hali 10 numero olmuşş:) güle gle giyy, yağmurlara çamurlara dal sevgicim:))

    ReplyDelete
  2. Süper olmuş güle güle kullan canım :))

    ReplyDelete
  3. Ayy inanamadım walla. Bunu hangi boyayla boyadınız canım. HArika olmuş

    ReplyDelete
  4. Süper olmuş canım yaa ellerinize sağlık diyorum bu sefer:)Çizim yapmak zor gerçekten ama bu hali bence çok daha güzel:)Hadi giy de görelim tatlım:)

    ReplyDelete
  5. tatlımmm ben bi önceki postta bu kırmızı yağmur botlarına bayılmıştım meğersem sen bunları modifiye etmişsin!!!süper olmuşlar ellerine sağlık!!!

    ReplyDelete
  6. Süper olmuş, değişimin böylesi ;))
    Güle güle kullan yenilenmiş botlarını..

    ReplyDelete
  7. @Burcu'cum, aferin bize di mi?:)Giydim botlarımı yağmur bekliyorum artık:P Öptüm seni şeker;*

    @Hertelden,ooh be artık aramızdasın canım!Çook teşekkürler,öptüm ikinizi de;)

    @ENN MODA,canımcım çok teşekkürler!Ay valla türlü zorluklarla bi dükkan bulduk Milano'da,kıt İtalyancamızla aldık sprey boyamızı!Ama sanırım Koçtaş'larda var Türkiye'de...

    @Zeto'm,hihi çok teşekkür ettik ikimizde;)Çizim bana göre değilmiş,en temizi bu işte:)

    @Gizzy'im,senin gibi ayakkabı üzerinde şahaser yaratamıyorum ama boyayabiliyoruz:D Çok teşekkürler canımcım;)

    @Madammoda,botlarım "beni baştan yarat" dedi, elimizden geleni yaptık canım;)Çook teşekküler;)

    ReplyDelete

I♥Comments!