Tuesday, November 30, 2010

Noel Panayırı

Noel'in yaklaşmasıyla buralarda hayat pek hareketli...Sokaklar, dükkanlar, marketler ışıl ışıl. 
Ben de bir an önce evimizi yeni yıl için hazırlamak istiyorum:)


Dün Noel hediyeleri için kurulan bir panayırdaydık. Son gününe yetişebildik:)


Her çeşit stand vardı; incik-boncuk, deri çanta-cüzdan,kemer, yün-kaşmir ürünler, teknolojik ürünler, masaj aletleri, değişik tasarımlar, yiyecek-içecek...


Hepsinin fotosunu çekemedim ama en çok beğendiklerimden bir kaç poz yakalayabilmişim :)




Buradan HAYAT'ı ayırmak zor oldu;)
Ama sehpa harika değil mi? Fantastik karakter neredeyse gerçek boyutta.
Her boyutu vardı bu güzelliklerin;)

El yapımı saatler...

İçinde gerçek meyveler bulunan mumlar...
Asıl güzel olan bal kabaklısıydı, fotoğraflamamışım:(

Benim gibi kokoşlar için, kokoş şemsiyeler;)






İşte bayıldığımız stand! 
Metallerden ve kalıntılarından yapılan harikalar!
Kesinlikle çok orijinal!

Pavia'da mağazaları yokmuş ama Parma'ya gidince uğrarız belki...
İnternet sayfaları da var: http://www.happymetal.it/index.php


Şarap tutucaklara bayıldık!

Anneye hediye;p

Babaya hediye;p

Öğrenciye hediye;p

İnşaatçıya hediye;p

Dikiş makinesini sevenlere hediye;p

Fotoğraf çekmenin yasak olduğu bi stanttan çektiğim fotoğraf...
Küpe bunlar, bir elmanın iki yarıları!
Ben Frida, HAYAT Einstein hayranı olunca buküpeleri es geçemedik;)
Audrey hayranları için olanları çekemedim ama siz hayal edin;) 

Fotoğraftaki SvGlove'ı bulunuz :D




9 comments:

  1. Yaa canım ne güzel oralar öle ya bizde kuru kuru her yer:( Ne güzel şeyler varmış çok beğendim bu sergi olayınıda:)

    ReplyDelete
  2. yaa ne tatlııı!!!noel zamanlarını çok seviyorum her yer ışıl ışıl oluoo keşke bizde de olsa yaa:)

    ReplyDelete
  3. ayyy çok neşeli yaaa ne güzel şeyler varrrr! Bu teneke adamların kalemliğini aldım nişanlıma haftasonu. Ama bunlar daha yaratıcı ve çeşitliymiş. Fiyatları ne civardadır merak ettim de?

    ReplyDelete
  4. @Zeto'cum,ne yapsınlar, Noel'de bi hareketli oluyor bu şehir zaten;)Serginin son günü olmasaydı yine giderdik,pek beğendik biz de;)
    @Gizzy'cim,ee eğlenmeyi seviyorlar işte. Ama bizde de alışveriş merkezleri süslenir artık di mi?
    @Moda(e)rator,canımcım Şirince'de olsun artık di mi:D Şarap diyarı;)
    @Hande'cim,burada biraz pahalıydı.40-50 euro civarı sanırım.Güle güle kullansın nişanlın;)

    ReplyDelete
  5. :) hic cikarma o bereleri :))) cok cicisin :D

    ReplyDelete
  6. :D Teşekkürler Missy'cim :D Pek mutlu oldum^_^

    ReplyDelete
  7. Einstein küpelerine bayıldım, üstadım önünde saygıyla eğiliyorum =)

    ReplyDelete
  8. Mekila,tam senlikmiş aslında,bir Fizikbilimcisine de bu yakışırdı:))

    ReplyDelete

I♥Comments!