Tuesday, November 2, 2010

Milano Antika/Bit Pazarı

Venedik'ten gelip, ayağımızın tozuyla gittiğimiz Antika Pazarı yağmur nedeniyle istediğim tadı vermedi. 
Ama buraya ilk bahar başlangıcında gitmek için can atıyorum. Malum ayda bir kere olduğu için pek kıymetli.








Genel olarak değerlendirdiğimde ilgilendiğim stant sayısı pek fazla değildi. Bunda yağmurun büyük etkisi var. Ama yine de böyle bir yer keşfettiğim için pek bi mutluyum :)

Gezmesi kesinlikle eğlenceli, koleksiyoncular için harika bir yer olabilir! Milyon çeşit öğe var!
Ama HAYAT ve Mehmet pek hoşlanmadı bu yerden, eskiler Onlara göre değilmiş.





Bunları pek sevdim!




Pazar boyunca ilerlerken vintage dükkanlara rastlamak ta mümkün. Onlar da çok pahalı geldi bana; yani yeni olmayan bir ayakkabıya 60 euro vermek, ıı ııh, hiç hoş değil!
Hele ki bazı Prada, Chanel çantalara 150 euro'lara yakın paralar vermek! Biraz daha ekler, indirimlerde yenisini alırım ben :p 
Evet, evet vintage biri değilim sanırım :)







Yine de elim boş dönmedim, bu çanta artık benim :) Üstelik sadece 10 euro'ya! 







Stantta timsah ve yılan derisi çantalar, deri çantalar ve hatta Coco çantalar vardı! Fiyatlar 60-100 euro arasıydı. Gerçekler mi bilemedim!


Bi de çok komik bir şey oldu:
Ben ön tarafta çantalara bakarken, satıcı teyze ve bir başka bayan da arkada diğer ürünlere bakıyorlardı. Birden daha fazla yağmur suyu taşıyamayan plastik tente düştü ve ürünlerin bir kısmı ıslandı. Ve teyze bana bakarak anlayamadığım, İtalyanca bir şeyler dedi. Kızdığını anladım ama niye kızdı bilemedim. Zira tente arka taraftan düşmüştü, onların olduğu yerden. Ben önde masum masum çantalara bakıyordum. Hiç bir şey diyemedim tabi, kendimi savunacak kadar İtalyancam yok ki! :(


Neyse teyzenin bana ters ters bakmasıyla oradan uzaklaştık ama aklım çantada kalmıştı. Bütün pazarı dolaştıktan sonra teyzeye tekrar gittik. "Acaba şapkamı falan çıkarsam, yine de tanır mı? " dedim ama zaten teyze beni yazmış aklına, görür görmez ters ters bakmaya başladı.  
Ama kimse beni o çantayı almaktan men edemezdi. Korkarak standı biraz daha karıştırıp, çantamı alıp, şirin davranmaya çalışarak oradan uzaklaştım.


O teyzeyi yine bulacağım, yağmursuz bir günde :)





3 comments:

  1. Gıcık kadın yaaa:)
    ÇAntanı güle güle kullan canımmm

    ReplyDelete
  2. Sevgi, vintage insanı olmasanda çanta da vintage havası var cok uygun almışsın güle güle kullan:)

    ReplyDelete
  3. @ENN MODA, ya öyleydi teyze şekerim:)
    Çook sağol canım;)
    @Moda(e)rator,ay değilim herhalde canım ya:)Başkalarında beğeniyorum ama;) Bu çantayı da kendimde beğendim;)Teşekkürler canım;)

    ReplyDelete

I♥Comments!