Sunday, November 28, 2010

Gerçek 3in1; ceket, etek, ceketek :)

İsterdim ki hem bu post'un, hem de bu 3in1'ın gerçek sahibi ben olayım, ama maalesef!


Geçenlerde bir mim cevaplamıştım. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz sorusuna "billur ses" diye cevap vermiştim ama eklemek istiyorum: tasarım ve dikiş yeteneği de olsun lütfen:) 


Dikiş bilen arkadaşlarımın da bunu yapabileceğinden eminim. Bana da kumaşı, modeli alıp terzinin yoluna düşmek düşer:)


Sizce de çok yaratıcı değil mi? 
Buradan ayrıntılarına bakabilirsiniz, hatta bence gitmişken daha fazlasına da bakın:)


Ceket


Etek


Ceketek:)

10 comments:

  1. I wish I knew what you were saying about my project :)...I tried to translate, but it's coming up a little strange. As long as it's all positive I am happy!

    ReplyDelete
  2. Canim o kadar guzel ki gercekten. Ben de cok birseyler dikmek isterdim:)

    ReplyDelete
  3. @Natasha, I should have post this in English:)Translation is awful,I also tried!
    Anyway,I just said that I wish I was more talented and creative and I had this 3in1 as like you:)
    You're blog is full of great posts and I suggest it to anyone;)

    @Pelin'cim,bence de harika!Dileğine aynen katılıyorum;)

    ReplyDelete
  4. harika olmus gercekten.paylasim icin sagol:)

    ReplyDelete
  5. süper olmuş gerçekten :) bakalım bende dikebilecek miyim böyle güzel şeyler?Merak içerisindeyim :)

    ReplyDelete
  6. @Missy,harika bile az kalıyor ya:)Ne demek,maksat bilelim,öğrenelim;)
    @Melis'cim,eminim ki dikersin;)Hem eğitimini alıyorsun,hem de özgün bi stilin var;)
    Ama bunu dik lütfen;)

    ReplyDelete
  7. Canım ya sen ne zevkli bi afetsin:) Çok güzel walla. Bayıldım.

    ReplyDelete
  8. ENN Moda'cım ya sadece zevk yetmiyor ki,azcık ta beceri lazım:D
    Ama çok teşekkür ederim,pek tatlı yorumun için;)

    ReplyDelete
  9. Yaa ne güzel bişey bu yaa:)Hem rengi hem modeli hemde son hali:) Muhteşem:)

    ReplyDelete
  10. Bu aralar aşk yaşadığım bir şey bu Zeto'cum ya,Natasha'ya sorsam diker mi acaba:)

    ReplyDelete

I♥Comments!