Wednesday, November 24, 2010

Essence - Oje & Rimel

İtalya'daki ucuz keşiflerimden. Türkiye'de vardı da ben bilmiyorsam cahil ilan edebilirsiniz beni:) (Var mıydı sahiden acaba?;p


Bilimum makyaj malzemesini bünyesinde barındıran markanın sloganı da pek sevimli: 
The must have in beauty & care: trends, fun, unique – but never expensive!


Ben en çok tırnak bakım kısmıyla ilgilensem de diğer ürünlerine gözlerim kaymıyor değil. O yüzden merakıma yenilip, iki tane de renkli rimel aldım. 


Oje portföyüme katılanlar şimdilik bu kadar:


Absolutely Stylish:

Choose Me!:

Space Queen:

Sundancer:

Movie Star:

Vee Mat Coat:

Sonunda benim de bir adet Matt Coat'um olduğu için gururluyum!:p

Ama daha aklımda kalanlar var; Anti-bacteriyel Show Your Feet ve Multi Dimensional 3in1 XXXL serileri gibi...



Rimellere gelirsek:





All eyes on me serisinden Deep Purple olanı beğendim, mor kirpiklere kavuşturdu beni ama Deep Brown pek efektif sayılmaz...




En yakın zamanda uygulanmış hallerini de koyacağım:)





6 comments:

  1. ben tırnaklarımı yiyiyorumm malesef! şöyle up uzun tırnaklarım olmadı hiç:) doldurmuşsun gene seepeti

    ReplyDelete
  2. essence'i seviyoruz...

    ben 2,95 e bir nemlendirici aldim, tam 8 ay yetti ve cok memnunum. simdi bitti bu sefer daha farkli bir urune gecicem.

    renkli kapaticiyida essence'den aldim. ondanda cok memnunum. evet belki kaliteli fondoten uzerine uyguladigim icin oluyor olabilir ama olsun...ne urunlere para verdik, yuzumuzden kustular...2-3 euro birseydi sanirim o da.

    birde bende siyah oje ve matt top coat aldim. onlarida cok seviyorum...

    uzun sozun kisasi I ♥ essence...

    ReplyDelete
  3. @Moda(e)rator'cüm ama yememelisin artık;) Bakma sen benim bu kadar oje aldığıma, ben de güdük tırnaklılar sınıfındanım:)
    @Kız Kıza Toplandık,aa ne güzel bilgi vermiş oldun bana:)Hemen bir şey denemek isterim:)
    Sana kesinlike katılıyorum; We ♥ essence;)
    Senin de uygulamalarını görmek isterim canım;)

    ReplyDelete
  4. Yaa canım movie star tam benlik bir renkmiş:)Diğerleride çok güzel hayatım güle güle kullan.Sür de hemen görelim bizde:)

    ReplyDelete
  5. @Zeto,blogger star'sın ya sen, ondandır canım;)Uygulamalı postlarım geliyor canımcım;*
    @Pelin'cim,bak şimdi ikisini bi cümle de kullandın ya,ben de şimşekler çaktı;)Ne olacak acaba;)

    ReplyDelete

I♥Comments!