Tuesday, November 30, 2010

ASOS siparişlerim geldi!

24.11'de sipariş verdiğim sürprizlerim 30.11'de bana kavuştular:)
Sıcacık karşıladım onları. Takıp takıştırdım, şimdi hep beraber bu satırları yazıyoruz;)


Peki neler almıştım;


--- Her ne kadar şu sıralar hep "Si, Si, Si" desem de, bir Fransızca aşığı olarak favorim "Oui, Oui, Oui" diyorum!
Bu tatlı yüzüğü bir İtalyan blogger'ın parmağında görüp, almalıyım demiştim! Aldım da:)


Ama şöyle küçük bi uyarıda bulunayım; ASOS yüzük kalıpları biraz küçük, ben M aldım, yüzük parmağıma biraz zor girdi. Gerçi benim parmaklarım biraz kemiklidir ama;) Mughetto da aynı yorum da bulunmuştu.


İşte ASOS kızında;                                                  
Image 3 of ASOS 'Oui' Ring with Umbrella Detail Image 1 of ASOS 'Oui' Ring with Umbrella Detail


--- Yaptığım, kullandığım kolyelerden de anladığınız üzere, pek bi aşk doluyum bu aralar. Bu kocaman kalp kolyeye de aşık olup hemen aldım.


Zinciri oldukça uzun, hafifçe bir kolye. Kalp metal değil sanırım, plastik de değil! Maddesini bilemedim ama güzel göründüğünü biliyorum.


Üstelik zincirini diğer kolye uçlarım için de kullanabileceğim;) Bir taşla iki kuş!


İşte ASOS kızında;                                                     
Image 3 of ASOS Faceted Heart Long Pendant Image 1 of ASOS Faceted Heart Long Pendant


--- Vee geldik, biraz şuursuzca aldığım, aldıktan hemen sonra iyi mi ettim kötü mü karar veremediğim ürün; tabi ki bir AYAKKABI! Bir online alışverişi ayakkabısız düşünemem;)


Açık renkli bir ayakkabı arayışıma bu ayakkabıyla son bulmak istedim sanırım. Şimdi bakıyorum da iyi ki almışım. 


Geçen sefer yine 5 numara yani 38 almıştım ama bilek kısmı bol gelmişti. Bunun resimlerine baktığımda ASOS kızının bileğine bol geldiğini gördüm, tabi alışverişi tamamladıktan sonra ;) Şuursuzdum demiştim di mi;p 


Neyse bi korku vardı içimde, şimdi geçti ama. Çünkü hiç te bol olmadı, ayağıma cuk oturdu! Platform olmasından dolayı, ne kadar rahat olduğunu söylememe gerek yok herhalde;)


         İşte SJP'deki benzer ayakkabı;                                      İşte ASOS kızında;
Image 3 of ASOS PANTHER Zip Front Peep Toe SandalImage 4 of ASOS PANTHER Zip Front Peep Toe Sandal




Evet, nasıl buldunuz alışverişimi? 
Hepsi 15euro tuttu, ücretsiz kargoyla. 6 günde de elimde oldular.


Ayakkabılarımı çorapla bu mevsimde giymeyi düşünüyorum, ne dersiniz, olur mu?


En yakın zamanda tümünü birden bi kombin de görebilirisiniz;)



23 comments:

  1. zıkkım giy!! aayy çok kıskandım amaa. o ayakkabıdan insan bi tane de bana alırr !!! ne kadar bencilmişsin senn !!insan çorumlarda modadan ırak kalakalmış arkadaşını düşünmez mi hiç !!

    ReplyDelete
  2. allahımm bayıldımm bayıldım bende bu postuu bekliyordum günlerdir !!Güle güle kullan cnm ayakkabıların ayağında paralansın inşş :P kolyene,yüzüğüne hepsine bayıldım :)
    Bende ayakkabı aldım yine bakalım gelmesini bekliyorum yana yana :)

    ReplyDelete
  3. hepsi harika :) güle güle kullan cnm.

    ReplyDelete
  4. ayakabılaarr süper özelliklee gğle eğlene giy:)

    ReplyDelete
  5. Ya süpersinnnn inanmıyorum sanaa. Nasıl yapıyosun ediyosun anlamadım :)
    Sırrını bende istiyorum :))

    ReplyDelete
  6. Oyyyy hepsi süppper =) Hayırlı olsun güle güle giy =)

    ReplyDelete
  7. ooohh cici üstüne cici:D güle güle kullan:D
    Bu arada tırnaklar acımıyor pek çıkartırken.
    Sadece biraz uğraşmak, didinmek gerekiyo o kadar.
    Ama belirtmeliyim çok zorlarsan kendi tırnağın da gelebilir bence:D

    ReplyDelete
  8. @Burcu'cuuum öyle deme! Bir dahakine iki tane ekleyeyim o zaman:p
    @Melis'cim,ben de bu postumu bekliyordum canım;) Gelse de cicilerimi,paylaşsam diyordum;) Çok teşekkür ediyorum ve senin postunun heyecanı sardı beni diyorum;)
    @Cicici, çok çok teşekkür ederim;)
    @kürk mantolu madonna, çok teşekkürler,ayakkabı içindi tabi ki bu alışveriş:)
    @Serpil'cim,geceleri uyuyamayınca böyle şeyler yapıyorum işte:)Sen de online ol,beraber alalım;) Kullandığımda canlı canlı görürsün artık:)
    @Büjjosphére, çok çok teşekkürler!Bu süperler pek mutlu etti beni zaten;)
    @Hande'cim,cici kare yani:)Çok teşekkürler;)
    Yaa o tırnak mevzusu hep korkutuyor beni zaten;(Hiç denemeyeyim en iyisi;)

    ReplyDelete
  9. Aldıların gercekten cok hoş. ayakkabıya bıtttım ozellıkle gule gule kullan..
    bir sorum olucktı aldıkların 15 euro tutsa bıle ucretsız kargo mu var ?

    ReplyDelete
  10. tatlımm gözün aydınnn kargo gelince nası mutlu oldun dimiii:):):)güle güle kullan cicilerini hepsi birbirinden güzel benim favorimse yüzük:)

    ReplyDelete
  11. @Sezgi,çok teşekkürler canım;)
    Evet öncesinde yazmıştım;%20 indirim ve ücretsiz kargosu var her yere;)
    @Gizzy'cim ya hem de nasıl bi mutluluk:)Çok teşekkürler tatlım,ben de çok sevdim yüzüğümü,dün gece onunla uyudum;)

    ReplyDelete
  12. hepsi harika özellikle o oui yazan yüzük benimde favorim aynısından diorun var bende en kısa zamanda almayı düşünüyorum:) güle güle giy tatlım sevgiler! bu arada benimde yeni bir blogum var izleyicim olursan çok mutlu olurum http://bilgeceler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bilgece, bak ben onu bilmiyordum:)
    Çook teşekkürler canım;)
    Zevkle, tabi ki! Hemen geliyorum sana;)

    ReplyDelete
  14. wow harikalarmis, ben bu kez birsey almadim:)
    Asil yilbasinda ve sonrasinda buyuk indirimler oluyor,onlari bekliyorum:)))

    Ayakkabi cok hos ;)
    Orada hava ayniysa nasil giyeceksin? Burada o kadar soguk ki hava,ben acik ayakkabi mevsimini kapadim:)
    Araba varsa bir yere gidiyorsan o zaman belki....

    ReplyDelete
  15. FerahFeza'cım ya ben de Aralık başı itibariyle alışveriş yasağına başladım, yılbaşı sonrası için istek listesi hazırlamaktayım şimdilerde:)
    Canım ayakkabıyı ben de dışarıya giyemem şimdi,ama kapalı alan parti,toplantılarında falan giyip hevesimi alacağım, hava güzelleşene kadar:)

    ReplyDelete
  16. ayakkabıya bauyıldım.
    hepsinin 15 euro tutmasına da.
    güle güle kullan.

    ReplyDelete
  17. Canım 15 Euroyu görünce şaka sandımm :) Nasıl güzel şeyler almışsınn bayıldım bayıldımm. Güle güle kullan e hadi gelsin kombinler o zamannn :)

    ReplyDelete
  18. peki peki ben siparis versem bu hafta yilbasindan once hatta 25ine kadar gelir mi?

    gule gule kullan :)))

    ReplyDelete
  19. @Kova Kadınıyım Ben,çok teşekkür ederim:)Havalardan dolayı ayakkabımdan biraz uzak kalacağım ama olsun:)
    @Did'cim, ben de aynı şokla yaptım alışverişi:D Çok sağol tatlım,ah ah içimdeki neşeyi uyandırabilirsem giyeceğim;o da havaya bağlı:/
    @Missy'cim,bildiğim kadarıyla 1 hafta içinde geliyor:)Zaten aldıktan sonra en geç ne zaman elinde olacağına dair mail atıyorlar:)
    Çok teşekkürler;)

    ReplyDelete
  20. Canım 15euro diyince döndüm tekrar okudum:)) Canım ne güzel şeyler almışsın güle güle kullan tatlım:)Hepsi ayrı ayrı güzel yaa bayıldım resmen.Hadi hepsini giy görelim nolurrrrrr:)

    ReplyDelete
  21. Zeto'cuuum ben de giymek istiyorum ama hava koşulları istemiyor:(
    Ama herhalde dayanamayıp, sizin için bi ev partisinde falan giyicem;)
    Demiştim ya canım, pek karlı bi alışveriş oldu benim için;)

    ReplyDelete
  22. Selam..
    Öncelikle güle güle kulanın. Aynı tarihte ben de Asos'dan sipariş verdim ancak benim siparişim henüz elime ulaşmadı ve kaybolmasından endişeliyim. Bende takipsiz kargo ile verdim.m eden PTT mi yoksa Kargo firması mı merek ettim. Ona göre belki bir yerlerden soruşturabilirim.

    ReplyDelete
  23. Selamlar Tatari,
    Ben de öncelikle çok teşekkür ederim:)
    Siparişinin ulaşmaması kötü olmuş ama neden takipsiz olduğunu anlamadım. Alışverişten sonra ASOS bi mail atıp, buradan izleyebilirsiniz siparişinizi demişti. Benimki de yurtdışı gönderimi, seninki gibi.
    ASOS'un kargo firması DPD gidecek ülkeye paketi ulaştırdıktan sonra, o ülke ile anlaşmalı başka bir kargoya veriyor.İtalya'daki özel bir kargo,devlet postası değil. Bildiklerim bu kadar,daha fazla yardımcı olabilmek isterdim:(

    ReplyDelete

I♥Comments!