Monday, October 25, 2010

You are... my new t-shirt :)

Tişörtün orjinali Brandy&Melville'dir. Geçenlerde Pavia mağazasından fotoğraflar vardı. 
Bu tişört orada görüp, " aa ben yaparım bunu" dediklerimden :)

Pazar akşamını kendime ayırıp, Terranova'dan aldığım bu tişörtü amaçlarım doğrultusunda kullandım. 
Sonuç beni pek mes'ut etti :)

Bu tişörtü canım eş, HAYAT'a ithaf ediyorum♥

Orjinali...

 Benim renkli yorumum :)



Bu arada;
--- Yaparken çok zorlandım ve anladım ki dümdüz tişörtler seçilmeli, çizgili olunca yazı yazması çok zor oluyor. 

--- Ama yine de görüntü hoşuma gitti. Böyle şaşı bak şaşır gibi bir görüntüsü oldu :D

--- Bana özgü olsun diye koymadım kurdeleyi :) Oradaki kelimeyi yanlış yazdım ama yine de alluring* oldu! (Alluring iki "r"li yazılmazmış :p )
alluring:çekici

14 comments:

  1. süper olmuş ,hatta kurdelalı tam marka gibi olmuş..

    ReplyDelete
  2. Aaaa çok güzel olmuş hayatım ellerine sağlık bende yapabilirim sevgilime jest olsun:)

    ReplyDelete
  3. süper olmuş, kumaş üzerine heleki esnek kumaş üzerine yazı yazmak çok zordur, güle güle kullan canım

    ReplyDelete
  4. Nasıl kalemle yazdın bunu canım? Bildiğin tükenmez mi? Yıkanınca dağolığ, solmasın? Ya da giy-at mantığıyla mı yaklaştın :)

    ReplyDelete
  5. @***tasanart***,çok teşekkürler,kurdela benden bir şey katmış oldu:)
    @Zeto'cum,yap tabi canım benim,ben yapmak için önemli bi günü bekleyemedim,hemen giriştim yapmaya:)
    @Hertelden,ay evet canım;kumaşın hem esnek,hem çizgili olması çok zorladı. Ama değdi;)Sağol şeker;)
    @Sound of the Rain'im,tekstil kalemi kullandım canımcım.Yaptıktan sonra ütülüyorsun,daha sonra dağılmıyor,suya dayanıklı:)

    ReplyDelete
  6. cnmm seninki çok daha güzel olmuşşş o kurdelaya da bayıldımmm benim de bi sevgilim olsun ben de yapıcam bi tane:)

    ReplyDelete
  7. @Cemre'cim teşekkür ederim;)
    @Gizzy'cim kurdeladan kaptım puanları di mi:D
    Hemen olsun bi tane öyleyse,sen benden kat kat beceriklisin,bakalım senden neler çıkar?:)

    ReplyDelete
  8. Hihi teşekkür ederim canımm, mucuk:*

    ReplyDelete
  9. Orjinalinden daha güsel olmuş :) Daha renkli daha cici..

    ReplyDelete
  10. Böyle güzel şeyler yazılı tişört renkli daha iyi olur diye düşünmüştüm:)Yalnız değilmişim;)Teşekkür ederim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!