Friday, October 15, 2010

Once upon a time...



2005 Haziran...


Yılı hatırlanmayan üniversite yılı..2006?


2007 Haziran...Mezuniyet;)


2007 Haziran...Balo için;)--Evet uçlar biraz zayıflamıştı;)--




 2009 Eylül...--İtalya'ya gelmeden önce verilmiş radikal karar! Erkek kardeşim bile bu kadar kısa saçlı hatırlamıyormuş beni ;)--


2010 Ağustos....--İtalya'dan gelmeden verilmiş karar, Türkiye'ye girilince hemen uygulandı;)--


2010 Eylül...--Kısa saçın tadına varıldı artık, kestirdikçe kestirmek istiyorum;)--


Uzun saçlarımı arada özlüyorum. Benimle öyle bütünleşmişti ki! Herkes beni uzun saçlı, kıvırcık olarak biliyordu. Kendimi kısa saçlı hatırladığım zaman ilkokul 3 falandı herhalde! Öyle ki ilkokul arkadaşlarımdan bu kadar kısa haliyle hatırlayan bile çıkmadı ;)


Ama acıyla fark ettim ki eğer saç uzunsa, yaş ilerledikçe saç kendini bırakıyor; ne canlı, ne de eskisi gibi elastik ve kıvırcık oluyor. 


Kısa saçın böylesine rahat olduğunu bilmiyordum. Uzun saçlıyken saçıma şekil verebilmek için yıkamam gerekirdi; gereken neme ancak o zaman ulaşabilirdim. Ama şimdi 1-2 gün yıkanmamış saçıma bile kolayca şekil verebiliyorum. L'oréal'in aşağıdaki ürünü bana yardım ediyor bu konuda;)-- L'oréal Elseve İtalya'da Elvive;)--

Saçımda meydana gelen renk değişiklikleri için de ayrı bir başlık açabilirim aslında. Hele bir de düğün haftası saçımı mahvetme operasyonum var ki! Tam bir efsane;) Onlar da başka bir yazıya artık;)


Süper ve sağlıklı saçlara!

15 comments:

  1. Hepsi de ayrı yakışmış canım sana. Hepsini gönül rahatlığıyla tekrarlıyabilirsin..

    ReplyDelete
  2. Canım benim teşekkür ederim;)Saç boyu bir süre böyle kalabilir, şimdi sıra renklerde;)

    ReplyDelete
  3. İfaden yeter gülen yüzün varya gerisi boş kuzum

    ReplyDelete
  4. Merhaba, ilk kez geldim bu bloga ziyarete, izlemeye de aldim. Guzel paylasimlarda bulmusmak dilegi ile, sevgiler.

    ReplyDelete
  5. çok hoş gözüküyorsunuz uzun saçlı halinizde iyi ama ben kısa saçı size daha çok yakıştırdım önler uzun arka kısa modelide mutlaka denemelisiniz sizde harika durcaktır ne dersiniz?

    ReplyDelete
  6. aslında o kumral hallerin çok hoşmuş, boyu kısa, rengi kumral olmalı ( nacizane düşüncem canmm:)

    ReplyDelete
  7. @Edacım canım benim çok teşekkür ediyorum,öpüyorum kocaman;*
    @Bayram Kombesi,hoşgeldin;)Ben de iade-i ziyaret yapayım hemen;)Sevgiler...
    @Nermin,çok teşekkür ederim;)Ya aslında bu model öyle ama bir türlü kendini göstermiyor,ne yapsam acaba;)
    @Burcu'cum,koyu kumral mı dersin?Yine değiştirmek üzereyim,acil fikre ihtiyacım var!

    ReplyDelete
  8. Canım her türlü çok güzel valla ben beğendim hepsini şekerim:)

    ReplyDelete
  9. cnm bence enselerini iyice kısaltırsan hem model bellı olur hemde sana yakısır değilmi?

    ReplyDelete
  10. @Zeto'cum ben de bi gün birini,bi gün diğerini beğeniyorum:)
    @Nermin'cim,çok teşekkür ederim önerin için;)Dikkate alacağım ve yakında o haliyle geleceğim buraya;)

    ReplyDelete
  11. yeni halini sabırsızlıkla bekliyorum cnm enseler kısacık modern ve yepyeni güzel arkadaşımızı görmeye çok az kaldı desem doğru olurmu::)

    ReplyDelete
  12. :))Bende bitti iş,şimdi sıra kocamı ikna etmekte,o kesecek saçımı çünkü,hem de ilk kez;))Çok az kaldı diyebiliriz canım;)

    ReplyDelete
  13. hehe sendeki de iyi cesaret cnm insanın yetenekli kocası olması ne güzel:)peki enseleride kısaltcakmısn.sen baya havalıda olcan şimdiden söleyim.çok az da kalmış belkıde bugün yada yarın :)kimbilir

    ReplyDelete
  14. Evet evet enseler gidecek,hem de pek yakında;)

    ReplyDelete
  15. Sevgicim bu postu yeni gordum, sana bence kisa sac daha cok yakismis. Bir de okulun ilk donemlerinde insan daha cok kilo aliyor,bana oyle olmustu, sana da galiba oyle olmus.Simdi de ne guzel zayiflamissin. Bence simdiki postlarinda gordugum kilo ve saclarinla cok hossun

    ReplyDelete

I♥Comments!