Thursday, October 7, 2010

İnternette vitrin gezmesi-Bir de küçük bir yardım?

Alışveriş yapmamam gereken zamanlarda, içimde toplanan bütün enerjiyi online alışveriş sitelerinde vitrin gezerek, sepet doldurup, boşaltarak geçiyorum. Ki yalnız da değilim, di mi? 


Peki en çok nerelere geziyorum? (Pelin'ciğimin bu postuna cevaben)


--- ASOS.com
--- DorothyPerkins.com
--- BooHoo.com
--- NewLook.com
--- ChiaraFashion.co.uk
--- incideri.com
--- www.yesil.com.tr


Hepsinde ve aslında buraya yazmadığım dahasında mail adresim kayıtlı. Daha çok Avrupa bazlı olanları seviyorum. Amerika menşeli olanlar ucuz olsa da kargo ücretleri çok pahalı; içim elvermiyor aldığım ürün kadar kargo ödemeye.
Sürekli promosyon, trend, indirim mailleri alıyorum. Ve ne hikmetse şu sıralar bir "mid-season sale"dir gidiyor. Hani genel indirim yeni yıldan hemen sonra oluyor. Daha yeni sonbahar-kış sezonu açılmışken, nedir bu indirim anlamış değilim! Bunlardan anlamam ama alışverişte uzman sayılabilirim.


Ve bugün aldığım maile göre canım ASOS'umda %70'e varan indirim başlamış.
Şu an bunlar sepetimde:





Kıyafette pek gözüm yok, ne de olsa Türkiye'de alası, daha uygun fiyatlara var. Ama ayakkabılara dayanamıyorum. Hele bir de tam istediğim gibilerse.


Bu kadar ürün 48.97 euro+ 6 euro kargo. Sizce nasıl? Türkiye'deki ayakkabılar bana pahalı geliyor -herhalde euro'yu tl'ye çevirmeyi unutuyorum-, hem de istediğim gibi olmuyor. 
Canım blogger arkadaşlarımın değerli fikirlerini bekliyorum. 

4 comments:

  1. Süper tatlım hepsi Asos indirimini duyar duymaz bende hemen oraya gidiyorum:)Bence gayet ii bi alışveriş olucak bu şimdiden heyecanlandım senin adına :)

    ReplyDelete
  2. Zetooo karar veremiyorum:( Limitim var çünkü;)

    ReplyDelete
  3. haha:) yalniz degilsin tabii ki:)) Asos'ta bulusalim mi?:)

    ReplyDelete
  4. Sen neler aldın bakayım Pelin'cim;)Herhalde aynı zamanlarda oradayız bu aralar;)

    ReplyDelete

I♥Comments!