Thursday, October 28, 2010

Hindistan cevizi topları

Taa ilkbaharda aldığım hindistan cevizini, son kullanma tarihinden önce bitirmek için bu aralar sürekli hindistan cevizli tarifler yapmaktayım. Bitsin diye çorba falan yapacağım nerdeyse :)


Ama bu son yaptığım kolay tarifi burada paylaşmadan edemedim. Hem çok kolay, çok hızlı, hem çoook lezzetli!


Ben aynı tarifi uyguladım ama çok şeker sevmeyen bünyeler olarak bir daha ki sefere daha az şeker koymayı düşünüyorum:)






(Kaynağındaki görsel daha güzel tabi, benimkini mazur görün, çikolata sosunu yapamadım hemen yemek için :) )

8 comments:

  1. ellerine sağlık canımcım ben hindistan cevizini pek sevmem ama çok güzel görünüyorr

    ReplyDelete
  2. Sağol canımcım:) Çok güzeldi ama bitti!:)

    ReplyDelete
  3. Ellerine sağlık canım tatlının her türlüsünü severim :) afiyet olsunn :)

    ReplyDelete
  4. geceleri senin postlarını okumamaya karar verdim hep böyle tatlı şeylerle aklımı çeliyorsun :)


    http://yourstyleisyoursignature.blogspot.com/2010/10/ilk-odulum.html

    bu arada bu ödül senin için :)

    ReplyDelete
  5. @Melis'cim,kim sevmez ki! Teşekkürler canım:)
    @Your Style is your signature, şekercim gece gündüz fark eder mi, bizde tatlıyla çelinecek akıllar oldukça;)
    ÇOOOK TEŞEKKÜRLER CANIM:) ÇOK MUTLU OLDUM;) Hemen gidip alayım ödülümü;)

    ReplyDelete
  6. gel gel bende de var bitane onuda al:)

    ReplyDelete
  7. Dün görür görmez yaptım, uyandıklarında bayıldılar :) Ama ben şeker koymadan bebe bisküvisiyle yaptım, daha çok onlara göre oldu. Çoook tenx fikir için :) Öpüyoruz..

    ReplyDelete
  8. @Cemre'cim, bitti benim ki zaten:) Hemen alayım:p
    @Elfeyp, ay ay ne güzel! Yesin güzellikler, afiyet olsun:)
    Ben de şekerden hoşlanmıyorum, bebe bisküvisi mi koysam :D
    Öptüm hepinizi:)

    ReplyDelete

I♥Comments!