Thursday, October 7, 2010

HAYAT'tan ve benden H&M kombinleri...

İtalya'ya geldim ya H&M'ye kavuştum. Hemen baktım neler varmış, indirimlerde almak için nelere göz koyayım diye. 


Bir de henüz kombinleyemediğim, nelerle giyeceğimi bulamadığım kıyafetlerim için kullanıyorum H&M'in Fashion Studio'sunu. Giyip çıkarıp, denemekten daha kolay!


Bakalım benden ve HAYAT'tan neler çıkmış:) HAYAT benim nasıl giyinmemi istemiş? Ya ben O'nun;)


Benden:
1.
Burada alınması gereken, leopar desenli tayt,
Ayakkabıya da hayır demem:)
Aksesuarlara kalsa da olur, onları halledebilirim.

2.
Evet HAYAT'a seçtiğim kombinler;
Üst kısmımız var gibi,
Pantolonu beğendik, ayakkabılar da olsa fena olmaz;)

3.
Burada da kotu almamız gerekiyor.
Ya erkeklere kırmızı yakışıyor di mi;)

İkimizden:
Bu aralar takıntım cargo skinny, gerçekten çok beğeniyorum. Türkiye'de Mango'da denemiş, küçük çaplı bir aşk yaşamış olsam da, hangi akla hizmet almamıştım. 
Ah akılsız kafam ah!(burada başıma vuruyorum;))
H&M'e kısmetmiş.
Taba renge olan zaafım da gözlerden kaçmadı herhalde:)

HAYAT'tan:
Bu kombinden sonra fark ettim ki hiç kareli gömleğim yok, demek ki HAYAT eksikliğini hissediyor;) Almak lazım o zaman;)
Kim bir çift siyah topuklu ve ona eşlik eden deri eldivenlere "hayır" diyebilir ki!




5 comments:

  1. hayat gerçekten zevkli biri.sondan ikinci kombine bayıldım. Bende H&M den alışveriş yapmak istiyorum.

    ReplyDelete
  2. Aman ne kadarrrrr sevdim ben kombinleriniziiiiiiiiiiiiiiii. cok guzel

    ReplyDelete
  3. @Deniz'cim, öyledir benim kocam;)Yakında H&M Türkiye'de,doya doya alışveriş yapmak lazım;)
    @Pelin'cim çok teşekkür ederiz;)

    ReplyDelete
  4. Leopar taytlı kombindeki yelek de güzelmiş:)

    ReplyDelete
  5. Yeleğin benzeri yeni postlarda Coşkun;)

    ReplyDelete

I♥Comments!