Thursday, October 28, 2010

Cuma-Cumartesi-Pazar Planları

Perşembe akşamı itibariyle minik, huzurlu, sıcacık evimizden uzak 3 gün geçireceğiz :( 


Evet, kabul ediyorum biraz ev kuşuyum :)
Sadece 3-5 saat içinde evime dönebilecek konumda iken gezmeyi seviyorum. Ama evdeysek HAYAT'ı gün içerisinde dışarı çıkarmak için canla başla uğraşıyorum :)
Böyle biriyim ben de, beni böyle kabul edin :p


Neyse planlara geçelim:
--- Cuma sabahı erken vakitte trenle Venedik'e gidiyoruz. Öğleden önce oradayız.
--- Yağmursuz iki gün geçirmek için dua edip, 1.5 gün Venedik'i arşınlıyoruz.






--- Cumartesi akşam 5 gibi bu sulu şehirden ayrılıp, kuru Milano'muza dönüyoruz.
--- Milano'daki kapımız Mehmet bizi o gece misafir ediyor.


Ve benim için en heyecanlı kısım (Hayır daha eve dönmüyoruz:( )...


--- Eğer yağmur bu planımızı baltalamazsa pazar günü Mercatone del Naviglio Grande'ye gidiyoruz. (Umarım!) 
Burası ayda bir kez, ayın son pazarı kurulan kocaman bir "Milano bit pazarı". 400 kadar satıcının olduğu...
İlk kez gideceğim, çok heyecanlıyım. (haha bu arada bu benim ilk "flea market" deneyimim olacak :D
Bakalım neler göreceğim, neler bana kısmet olacak :)










Şimdilik netten aldığım bu fotolar post'umuzu şenlendirsin. 


Bakalım ben neler görüp, sizlere göstereceğim:)


Herkese güzel bi 3 gün diliyorum.


Sizi özleyeceğim ;)


---Bir süre internetten de uzak kalacağım:(. Beni unutmamanız için zamanlamalı yazı'lar hazırlayacağım;) ---



2 comments:

  1. bende evde geçirdiğim zmanı çok seviyorum ya!! ne olacak halimizz.. yalnız bu da şahaneymiş hani ;)

    hey! bu arada doğum günü msjın için tşkler ;)

    ReplyDelete
  2. Syhn'cım bilmiyorum valla, gencecikken eve kapanıp, yaşlıyken gezmeyelim sonra:D

    Canııım iyi ki doğdun! Ne tatlısıni herkesin bloguna misafir oluyorsun:)
    Öptüm seni:*

    ReplyDelete

I♥Comments!