Tuesday, August 17, 2010

Çok teşekkürler Bilge'ciğim!

Hertelden'in tatlı sahibesi Bilge'ciğim bana Türkiye'ye hoş geldin hediyesi gönderdi. Hem de aylar öncesinden planlamıştı. 

Öyle mutlu oldum ki! Şansıma bugün annemlerdeydim de kargom geldiğimde alıp, paketimi kendim açabildim.

Hediye her zaman mutlu eder beni ama bu farklı! Yüz yüze tanışmadığın insanlarla öyle değişik bir arkadaşlık kuruyorsun ki; her gün sayfalarına bakmadan duramıyorsun, yorum yapmaya, yorumuna cevap almaya bayılıyorsun. Belki yakınlarından daha çok detay paylaşıyorsun. Bu detaylar bazen elinden gelen güzellikler oluyor:))

Bu güzelliklere sahip olmak (üstelik çok kimsede de yok:)) çok çok mutluluk verici ama bunların içtenlikle yapılıp gönderilmesinin değerini ölçemiyorum...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BİLGE'CİĞİM!!!
Kocaman öpüyorum sizi;))

Hemen kullanmaya başlayacağım bu güzelliklerimi:))


Bu, özenle hazırlanmış, pek tatlı hediye kutusu; Hem de kişiye özel;)




Bunlar bu tatlı kutunun sahipleri:)
Sarı elbiseli bebeğime herkes bayıldı:))
Fiyonklu küpelerime de...


Bu da harika ötesi Cluth'ım! Bunun benim olduğunu inanamadım:)) 
Tek kelimeyle bayıldık! (Kız kardeşlerim ve ben;) Ve tabi tatlı kocacım;))









9 comments:

  1. bu hediye sana gelememişte başkasının olsaydı emin ol çatlardım orta yerimdennnn :) güle güle kullan canımm

    ReplyDelete
  2. clutch süpermş cidden. güle güle kullan cnm..

    ReplyDelete
  3. @Simple Present Tense'im, çok tatlısın;)) Çook teşekkür ederim,ne tatlılar di mi?
    @Güneş'cim ya bayıldım,bayıldım clutch'a zaten:)Sağol canım benim;)

    ReplyDelete
  4. Sevgicim postunu ağzım kulaklarımda okudum inan yazdıklarınla mutluluğunla ne kadar mutlu oldum anlatamam :))

    Küçükken mahallede arkadaşlar vardı her yaz yurt dışından misafirleri gelir uzun uzun kalırlardı bende o çocukların misafirlerini kıskanırdım artık benimde yurt dışında akrabamdan daha çok şey parlaşabildiğim arkadaşım var o çocuklar çatlasın :)) sabah sabah içimide döktüm ohhh, güle güle kullan canım

    ReplyDelete
  5. Bilge'cim çok tatlısın yahu:))Çatlasın o çocuklar!:P
    Ellerine sağlık canım benim,büyük bir zevkle kullanacağım:))

    ReplyDelete
  6. heeyy.. bil bakalım ben kimim ? burcu küçükturan, evlenmeden önce burcu kara, hacettepe üniv. 2007 mezunu , sevcan aktaşın arkadaşı... :)
    yaaa:))
    şaşırdın di mii:))

    facebookta beni ekle şekerim ve sakın şaşırma, dünya ne küçük diye boşa dememişlerr:)

    öpüldün çok çok ...

    ReplyDelete
  7. güle güle kullan cnm çok gzlmiş

    ReplyDelete
  8. @Burcu'cum,çok tatlısın yahu!Şaşkın seni:))öpüyorum seni:)
    @Simon,çok güzeller di mi?Çok teşekkür ederim:)

    ReplyDelete
  9. Cok guzel paketlemis :) bayildim.

    http://tugbaseckin.blogspot.com/

    ReplyDelete

I♥Comments!