Sunday, August 15, 2010

Ankara'da bu yaz kısa saçlı olmak gerek...

Türkiye'ye gelince ayağımızın tozuyla kuaföre gidip ailecek saçlarımızı kestirdik. Kendimizi yurdumuzun kuaförlerinin ellerine teslim ettik.


Ben çok beğendim, herkesten de güzel tepkiler aldım, daha çok beğendim.
Ortaokuldan beri sadece uçları alınmış olan saçlarım, bu kadar kısalınca daha bir canlı, daha bir dolgun oldu. Neredeyse hiç uğraşmadan doğal kıvırcık saçlarımla pıt diye hazırlanabiliyorum artık.
Hatta İtalya'ya dönmeden daha kısasını kestirmeyi düşünüyorum.


Yaşasın yeni saçlarım:))







Not: Daha yazılacak çok yazım var; İtalya turunun diğer ayakları, canım Kardeşimin mutlu günü, yeni alınan ürünler, yorumlarım ve dahası...
Daha çok zaman istiyorum(:

15 comments:

  1. Kesinlikle ben de çok beğendim.Ama ben saçlarıma asla kıyamam.İsterse 60 derece göstersin toplarım yine kestirmem uzun saçlarımı.Klasik kadın psikolojisi içerisindeyim bu konuda. =) Bilincinde olmak da kötü bir şey.

    ReplyDelete
  2. woow.. harika olmuşsun çok çok havalıı !!! çok beğendim canm güle güle kullan. ben bu aralar ev telaşı içindeyim ama takip ediyorum seni herkesi.çok öpüyorum:)

    ReplyDelete
  3. çok yakışmış bu model sana :) ikinci fotodaki havalı hali daha güzel :)

    ReplyDelete
  4. demek tr'nin ucuz kuaför imkanlarından faydalandın:) italy'de bulamazsın, burda herseyini yaptır öle git cidden:) eee biz ne zaman buluscazzz???? cvp bekliyom ona göreeee.

    ReplyDelete
  5. @Lovebug,çook teşekkür ederim.Ya ben de 14-15 yılımı uzun saçlı geçirdim ama artık doğruyu buldum:D Miadım dolmuş:))
    @Burcu'cum,canım çook teşekkür ederim!Çok sevindim,mutlu oldum;)Senden az haber alıyorum ama yeter ki böyle güzel telaşların olsun,sonra alalım haberlerini:)öpüyorum...
    @Prettyflowery,ben de buldum modelimi sonunda:)Çook teşekkürler;)
    @Güneş'ciim,İtalya'da böyle kuaför nerde bulayım,bulsam da derdimi nasıl anlatayım,ne varsa memleketim de var:)
    Senin yeni gelinliğin geçsin,buluşalım:D(Mail atacağım sana ;))

    ReplyDelete
  6. Hoşgeldinn Ankaramıza ve kavurucu sıcağına :) Saçlarını güle güle kullan tatlım çok yakışmış mucxx

    ReplyDelete
  7. Hoşbulduk Did'cim:)Çook teşekkür ederim,öpüyorum...

    ReplyDelete
  8. sadece ankaradamı aslında uzun saç hiç akıl karı değil ama ben kıyamam yaa ama sana çok yakışmış güle güle kullan:)

    ReplyDelete
  9. Ne yapayım Cemre'cim,yıllarca süren uzun saç maceramı sonlandırmak lazımdı artık:)Çok teşekkür ederim.

    ReplyDelete
  10. Canım çok güzel olmuş saçların en güelini yapmışsın valla bunalıma girmiycemi bilsem bende koşup kestircem ama imkansız:)Hayatım sana bi Türkiyede yaramış:)

    ReplyDelete
  11. Zeto'cum zamanı gelince bunalıma girmeden kestiriliyormuş! Benim saçlarım çook uzundu;ilk kez geçen sene kestirdim,artık durdurulamıyorum:)
    Türkiye'm yaradı di mi:))Öpüyorum canım:*

    ReplyDelete
  12. Çok yakışmış tatlım yüzünden gülümseme de eksik olmasın

    ReplyDelete
  13. Eda'cım canım çook teşekkür ederim:)Hepimizden eksik olmasın:)

    ReplyDelete
  14. Tatlim ben zaten bir kisa sac fani olarak bayildim sacina.Gule gule kullan. Yuzun incecik ve cok guzel sana her kesim yakisir.

    ReplyDelete
  15. Pelin'cim,daha da kısalan yeni saçımla yakında boy göstereceğim.Beni daha da motive eden yorumun için öpücükler;)Teşekkürler;)

    ReplyDelete

I♥Comments!