Monday, June 7, 2010

♥1 yaşında olduk♥

Tam bir yıl önce tam şimdi "EVET"lerimizi söylüyorduk.




Zaman nasıl da geçti bilemiyorum demiyorum,çünkü biliyorum HAYAT'la zaman çok çabuk geçiyor,çok güzel geçiyor,dolu dolu geçiyor:)

2005'i miladım yapan, o günden beri hayatımın odağı olana HAYAT'la evlenmek 2.bir milat gibi (zamanları HAYAT'a göre değiştiririm ben:)))

Seni çok seviyorum HAYAT! Tanımlayamayacağım kadar çok...Sen herşeyimsin;Eşim,sevgilim,hayatımın erkeği,aşkım,en yakın dostum,sınıf arkadaşım,iş arkadaşım,proje arkadaşım;), herşeyimsin işte....
( Birbirimize hitap şekillerimizden birini buraya yazmak istedim ama herkesi güldürmeyeyim şimdi dedim;))

Bu da bizim aşk şarkımız,düğün şarkımız, ve tabiki blog başlığımızın ilhamı!


Bize hayat hep pembe,hep güller içinde...Ne olursa olsun,biz beraberiz ya,bize hep öyle gelecek!







(Tabi bu yazı otomatik yayınlanıyor,zira biz şu an 11.00-17.00 arası sürecek dersimizdeyiz;)-Olsun HAYAT yanımda, biz bi temsili tören daha düzenleriz sınıfta. Hocayı nikah memuru yaparız,ay yok o gemi de oluyordu ;P)




Sevgiyle kalın

15 comments:

  1. :)) süper bir haber nice nice mutlu güzel aşk dolu yıllar canım. İçinizdeki heyecan ilk gün ki gibi kalsın hep...
    Temsili şarkıda yakıyo hmm:)

    ReplyDelete
  2. canım benim bir ömür boyu mutlulukjlar dilerim...
    darısı başıma inşallah :)))

    ReplyDelete
  3. HAYAT'ınla beraber nice nice mutlu, sevgi, aşk, huzur dolu yıllar dilerim, darısı tüm sevenlerin ve isteyenlerin başına :)

    ReplyDelete
  4. Mutluluğunuz ömrünüzün sonuna kadar sürsün canım :) Hep aşk dolu kalman dileğiyle...

    ReplyDelete
  5. deli kız seni.. nice güzel yıllara insallah.. daha da mutlu olursunuz her gecen yıl.. mucks size.. pespembe bir hayat:)

    ReplyDelete
  6. Ömür boyu mutluluğunuz daim olsun.

    ReplyDelete
  7. ben de hep blogun adı nerden geliyo diyodum :) , aslında bildiğim bi şarkı da, adını bilmiyodum..:))
    nice yıllara, heyecanınız hiç azalmasın :))

    ReplyDelete
  8. yaaa ne tatlı yazmışsın eşin hakkındaki düşüncelerini bayıldım!!!hep bööle mutlu olun nice senelere canımmm

    ReplyDelete
  9. niceee, güzelll yıllara sevdiklerinizlee ve hattaa bebişlerle :)))

    ReplyDelete
  10. @Hürrem Sultan,canım benim çok teşekkür ediyorum. Senin de güzel günlerin yakında, her şey istediğin,hayal ettiğin gibi olur umarım.Öpüyorum;*
    @.ankara düşleri., darısı en güzel şekilde başına canım.Çok teşekkür ediyorum,öpüyorum;*
    @cecilia, canım senin de güzel anlarını okumaktan zevk alan biri olarak, bir an önce bu güzel anlarını,en güzel an’a(evliliğe) dönüşmesini diliyorum. Güzel dileklerini de ben de senin için diliyorum.Çok teşekkürler,öpüyorum;*
    @Did Dans La Mode, canım benim çok teşekkür ediyoruz. Hepimiz hep aşk dolu olalım;)Öpüyorum;*
    @Moda(e)rator, canım çok teşekkür ederim, mutlu mesut aşk dolu olsun tüm sevenler di mi:)Öpüyorum;*
    @güneşyüksel, :)) azcık deli olabilirim,HAYAT’tan dinlemek lazım beni Canım benim çok teşekkürler güzel dileklerin için…Logaritmik olarak artacak mutluluğumuz:)) Bir an önce senin de o güzel,pembiş günlere kavuşman dileğiyle.Öpüyorum;*
    @deniz, çok teşekkür ediyoruz.Umarım sizin gibi taçlandırırız mutluluğumuzu;) Öpüyorum;*
    @burcu, çok güzel ama di mi canım?Pembe panjurlu evimiz olmasa da hayat hep pembe bize:)Çok teşekkür ediyoruz,bilmukabele diyoruz:)Öpüyorum;*
    @Gizzy, yaa canım biz öyle aşk böcüğüyüz işte!Çok hoşuma gitti böyle düşünmen,bunu belirtmen.Çok teşekkürler güzel dileklerin için. Öpüyorum;*
    @kibelekeyfi, canım çoook teşekkürler…ben de istiyorum niceee bebişler (o kadar da değil ama:P) ama HAYAT’ı da ikna etmem gerek:) Öpüyorum;*

    ReplyDelete
  11. Canım benim çok teşekkür ederiz;)Sizinki gibi hep eğlenceli olsun;)

    ReplyDelete
  12. COK COK COOOOOOOOOOOOOOOK MUTLU OL

    ReplyDelete
  13. Çooooooooook mutluluk hepimizin olsun Pelin'ciğim:)

    ReplyDelete

I♥Comments!