Saturday, May 15, 2010

Love and eat...

Ben bunların bir kısmını yerim,


Just for to eat...








Bir kısmının yanında yatarım,


Just for to keep&sleep with...







Bir kısmını da takıp takıştırır havamı atarım :)


Just for to be gorgeous!







Siz de kendinize yemek, yatmak, takıp takıştırmak için birşeyler arıyorsanız;   loveheartsandcrosses 'e buyrun öyleyse! 

If you want them too, come here to loveheartsandcrosses!


Bir kaç not:
---Ama lütfen güneş artık Pavia'ya da uğrasın, içimizi ısıtsın...
---Pazartesi benim için çok önemli bir gün, salı da öyle; eğer ikisi müspet olursa, çarşamba daha da önemli bir gün...Lütfen bana güzel enerjiler,dualar gönderin :)
---Herhalde bu kadar...Azıcık şey istiyorum :)


P.S:
---Please let the sun shine in Pavia!
---Coming monday and tuesday are so important for me, as well as wednesday if previous ones are ok...Send me your best wishes :)
---That's all I want, just a few!

18 comments:

  1. hepisi birbirinden güzeeelll.
    ama arka fondan ötürü yazdıklarını pokumakta zorlanıyorum yazıları beyaz kısma denk getirsene ;)

    ReplyDelete
  2. Ayh tamamdır Seyhan'cım:)Ama azıcık izin bana,şu günleri bi atlatayım:)

    ReplyDelete
  3. O zaman sana benim eşsiz mistik enerjimden yolluyorum 8) Herşey güzel geçecek

    ReplyDelete
  4. Kaptım enerjini Buricim,pazartesi de yenisini isterim ama :)

    ReplyDelete
  5. Kucak kucak iyi şanslar sana SvGlove :) yaparsın sen her işin üstesinden gerlisin :) hadi aldın gazı :)))

    ReplyDelete
  6. Teşekkürler Hürrem Sultan'ım:))
    Depolayacağım yarına kadar:)

    ReplyDelete
  7. Hergün yine yeniden herzaman sis 8)

    ReplyDelete
  8. Tamam Buri'cim,o zaman yarın 9-13 arası çok çok istiyorum olur mu:)

    ReplyDelete
  9. sitenize ilk kez gelen birisi olarak söylemeliyim ki, siteniz beni benden aldı. Çok karmaşık ve ben karmaşık yapıları çok severim. Böyle yorum yazmak için çok aradım ama buldum sonunda. Neyse ilk in zorluğuna veriyorum.Artık takibindeyim ;) :)

    ReplyDelete
  10. @Hayal Meyal,demek karışık sitem:))Ya o ilkbaharla,kış arası moduna sıkıştı benim gibi:)O yüzden karışık;)En yakın zaman da ben onu yaz moduna sokacağım:)Teşekkürler;)
    @Eda'cım süperler gerçekten,minyatür eşyalar ne de havalı oluyor di mi?
    @my pink world,tatlılar ya ondan insanın yiyesi geliyor;)

    ReplyDelete
  11. takılar çok şirinler sahiden de :) Çok sevdim.

    ReplyDelete
  12. http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/05/bir-odul-daha.html

    ödülünüz.. :)

    ReplyDelete
  13. merhaba,
    özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim
    sevgiler

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. çokk güzel hepsi çokk şirinn

    ReplyDelete
  15. @tropik ruya,ben de seviyorum hepsini istiyorum canım.
    @simon,aah aah herşey şirin o sitede:)

    ReplyDelete
  16. @Sound of the Rain, yuppiii,2.hediyem! Çok teşekkürler canım;)

    ReplyDelete

I♥Comments!