Wednesday, April 28, 2010

Clogs...




Takunya oluyor bunların Türkçesi değil mi? Benim de aklıma ilk hamam geliyor dolayısıyla:) Kısacası bana pek dışarıda giyilebilecek gibi gelmiyor(du). The Blonde Salad-Chiara'da gördükten sonra...Gerçi bu hatun çuval giyse beğeniyorum ;P ; sadece güzel olduğu için değil, bana çok alçakgönüllü, sevimli geliyor. Bir gün Milano'da tanışayım bari:))


In Turkey, in old times (and maybe now) the clogs have been worn in Turkish baths (Hamam)...So I just wasn't thinking they are proper for outfit. After I saw them in the blog of The Blonde Salad-Chiara...Actually, even if she wears sack, I'll like it,not only because she is beautiful, but also she seems so modest and cute. Maybe on day I may come across her in Milan:))








Ralph Lauren Collection

Miu Miu Studded Platform Clog


Şöyle nette modellere biraz baktım da;

Ralph Lauren için bir şey diyemeyeceğim ama Miu Miu'lar fena değilmiş:) (İnsanın fikirleri değişiyor işte)
I looked through the different clogs on internet, and I think Miu Miu's are not that bad, no comment for Ralph Lauren:) (Ideas always change)

8 comments:

  1. aa doğru sabo'ydu diğer adı:)

    ReplyDelete
  2. i like also the jacket and the Hermes :-)

    ReplyDelete
  3. chiara kendi de pek giyemem pek sevemedım basta dedi.. sanırım pek cesaret edemiyom dısarda giymeye falan diordu ama giydi.. alcakgönüllü mü fazla mı özguvenlı bilemiyom ki.. tum turk kızları toplanıp dövelim bence:) kıskanclıktan:P

    ReplyDelete
  4. Ama şirin yine de be Güneş'cim!Ben yine de dövmeye kıyamam:))(Kıskanmaya devam ederim ama;P)

    ReplyDelete
  5. bak bu postu görünce ben de içimi dökmeden duramadım. Ben de bu hatunu çok beğeniyorum ya. Hem sevimli, hem güzel giyiniyor, öyle diğerleri gibi pek kasıntılığı da yok dediğin gibi. valla bütün fikirlerine katılıyorum :)

    ReplyDelete
  6. @tropik ruya'cım bunlara ek olarak küçük bir imrenme de beliriyor içimizde di mi:)

    ReplyDelete

I♥Comments!