Sunday, April 11, 2010

Bugün bir yaz günüydü-It was a summer day!


Pavia'ya bahar geldi,geçti,yerini yaza bıraktı...Ama sanırım sadece bugün için:) Tabi bu günün planını dün geceden yaptık. Ton balıklı sandviçlerimizi,elmamızı,muzumuzu hazırladık, kitaplarımızı da aldık, Ticino nehrine doğru yollandık. Fotoğraflardan da göreceğiniz gibi,yeşil bir sahil orası:)) Şaka bir yana, insanlar nisan ayı güneşinden faydalanmak için bikinileri,şortlarıyla güneşleniyorlardı.

Spring arrived to Pavia and has already left its place to summer...But just for today,I think:) So, we planned our day the night before, prepared our food-sandwiches,apples and bananas-, took our books with us and went to the Borgo Ticino. As you'll see from the photos, the place is a green beach:)) I'm not kidding, the people were taking the advantage of sun in April by wearing their bikini and shorts.

Voila!



Salak,sevimli yavru köpecik:)
Cute puppy:)



Ben bikinisiz güneşlenmeyi tercih ettim :))
I preferred to sunbath without bikini :))








Ne giydiğimizi yazmasak olmaz ama di mi? O kadar süsleniyoruz :P

What I wore;

Mavi Skinny Jeans (Kendim parçaladım-ripped by me)
H&M Hello Kitty T-Shirt
H&M Pink Bag
Pink Converse
T-Box Headband (tabi boyun aksesuarı olarak kullandım)
H&M Sunglasses
Pink Belt ??

(HAYAT çok sade giyinmiş, anlatmayalım O'nu:))




Kelebek küpemi göstermezsem çatlarım:)) Tek takmayı seviyorum, diğer tarafa da bir mavi, bir pembe kristal küpe:) Winmix diye bir mağazadan almıştım, ne cici aksesuarlar vardı orda ya!
And here is my butterfly earring which I adore! I like wearing it alone and I wear different earrings for other side:) It's from a shop called Winmix where there were many lovely accessories!



16 comments:

  1. Merhabalar,
    Hoşgeldiniz bloguma.İlginçtirki daha bu sabah kızım kahvaltıda (dün seyrettiği çizgi film Venedik'te geçiyordu) anne yaz tatilinde o su dolu ülkeye gidebilirmiyizz? diye sordu :) önümüzdeki birkaç bin yılda imkansız sanırım ama :) bilgisayarı açıpta İtalya'dan bir dost bulduğuma çok sevindim.Tanıştığımıza memnun oldum.Sevgilerimle.....

    ReplyDelete
  2. Merhaba Özlem,
    Çok güzel bir sabah yorumu oldu benim için:)Uyanır uyanmaz okuyunca çok mutlu oldum...Her tesadüfün bir sebebi vardır bence:)Umarım gelirsiniz ve kızınız Venedik'te çizgi film gibi şirin günler yaşar:)
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  3. Herşey çok güzel göründü gözüme şu birkaç karede. Herşeyin güzel devam etmesi dileğiyle..

    ReplyDelete
  4. Çok teşekkür ederim Sound of the Rain:)Herşey çok güzeldi gerçekten,umarım hep te öyle olur:)

    ReplyDelete
  5. tam sokak modası en rahat en salaş en kendin olan , çok şekersiniz ikinizdee:)

    ReplyDelete
  6. Çok rahattık,çok güzeldi o yaz günü:)Teşekkür ederiz Moda(e)rator'cüm:)

    ReplyDelete
  7. Oh ya mis yaz fotoları ne güzel gezmişsiniz canım

    ReplyDelete
  8. Artık hep yaz fotosu olacak herhalde canım:)Havamız pek güzel!

    ReplyDelete
  9. evet evet çok güzel oldu:))

    ReplyDelete
  10. ne şirin bi ailesiniz..maşllh maşllh maşllhh:)))

    ReplyDelete
  11. küçük,minik bir aileyiz:))Teşekkür ederiz:)

    ReplyDelete
  12. yazıyla alakası yok ama söylemeden geçemeyeceğim laVieEnRose bayılırıııımmm!! :)

    ReplyDelete
  13. Ben de ben de:) Hatta kendisi düğün müziğimizdir;)

    ReplyDelete
  14. waşşş o ne güzel gün öle.. tr'de yok böle güneşli böle güzel gün.. hep böle sevgili hep böle güneşli hep böle neşeli günleriniz olsun.. :) İzlemedeyim..

    ReplyDelete
  15. sen de bizim gibi neşeli neşeli yazmışsın:)teşekkür ederiz,hepimizin güzel güneşli,neşeli günleri olsun:)

    ReplyDelete

I♥Comments!