Thursday, December 31, 2009

Yine yeni bir yıl...

365 gün geçerken zor geliyor da, sonundayken ne kadar da çabuk bitmiş gibi...
Geçen yıl benim hayatımın dönüm noktalarından biriydi sanırım.Hatta en güzellerinden biri...
Hayatımın aşkı HAYAT'la evlendik.Herşey istediğimiz gibi oldu.Ama bunun olmasını sağlayan tabi ki ailelerimizdi.O kadar çok tolerans gösterdiler ki bize...Onları çok seviyoruz ve kocaman teşekkür ediyoruz.
Sonra,radikal bir kararla işimizi,evimizi bıraktık (sevdiklerimizi değil,çünkü onlar hep bizimle) hayatımız için 3 yıllık bi değişiklik yaptık,İtalya'ya geldik.Öncelikle kariyer için tabi ki:) Hatta HAYAT'ın içindeki bitmek tükenmek bilmeyen öğrencilik duygusu için diyelim :P Sonra,istedik ki yeni bir hayata başlarken daha rahat olalım,biraz istediğimiz gibi gezip tozalım,yeni yerler görelim,yeni insanlar,hayatlar tanıyalım...Evet,bunun meyvelerini toplamaya başladık bile:)Ayrıca burada olmak bana da yenilikler katacak gibi görünüyor.Kendimle ilgili yeni cevherler çıkarıyorum ortaya:)
Ve blogumu da bu sene açtım...Bloglardan yeni kimseler,yeni hayatlar tanıdım.Bu,insana kendini farklı hissettiriyor...
Böyle işte...
Hayatımdaki herkese teşekkürler,yine bütün bir yıl yanımda oldukları için...Yeni yılda da yine bunu talep ediyorum:)Sizleri çook seviyorum;)Öpücükler,








2 comments:

  1. Evet şuan bitsin diye çabaladığım okulumu arayacağım galiba sonra belki bende kimbilir devam ederim;)Yeni yılınız kutlu olsun:))

    ReplyDelete
  2. Tatlı Cadı sana da sağlık,mutluluk dolu yıllar dilerim:)
    Okula gelince,bitse ayrı bi dert,bitmese ayrı!Biz kombinasyon deniyoruz.Yalnız okul,okul+iş,yine yalnız okul.Eh geriye yalnız iş kombinasyonu kalmış görünüyor.Onlarsız olmaksa kötü:)

    ReplyDelete

I♥Comments!